مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دو مؤلفه اصلی در انتخابات پیش رو

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر حضور پرشور و انتخاب اصلح، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات و همچنین انتخاب آگاهانه و اصلح از بین نامزدهای انتخابات دو مؤلفه بسیار مهم در همه انتخابات ازجمله انتخابات ریاست جمهوری است.

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دو مؤلفه اصلی در انتخابات پیش رو

به گزارش ۸دی،رسول فرخی میکال با اشاره به احراز صلاحیت هفت تن از نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: با احراز صلاحیت این تعداد از نامزدهای انتخابات یکی دیگر از پرشورترین عرصه‌های سیاسی اجتماعی کشور رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه انتخابات در کشور از بزرگ‌ترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی محسوب می‌شود، افزود: جمهوری اسلامی ایران با انتخابات پی‌درپی در کشور به یکی از کشورهای دموکراتیک در جهان تبدیل‌شده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به حضور چهره‌های مطرح و فرهیخته کشور در بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: گرچه شورای محترم نگهبان در احراز صلاحیت نامزدها نگاه‌های سیاسی را صرفاً ملاک قرار نداده است اما با برسی سوابق و گرایش‌ها مشاهده می‌شود از همه سلایق سیاسی در این رویداد بزرگ حضور دارند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حضور پرشور و انتخاب اصلح گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات و همچنین انتخاب آگاهانه و اصلح از بین نامزدهای انتخابات دو مؤلفه بسیار مهم در همه انتخابات ازجمله انتخابات ریاست جمهوری است.

فرخی با اشاره به راه‌های پرفرازونشیب پیش رو برای جمهوری اسلامی تصریح کرد: گرچه در حوزه های نظامی علمی پژوهشی وفناوری وپژشکی توفیقات خوبی حاصل شده اما  وضعیت اقتصاد و معیشت، سیاست داخلی و خارجی و همچنین مبارزه با فساد و ناکارآمدی ازجمله مهم‌ترین محورهایی است که رئیس‌جمهور آینده باید به آن اهتمام بورزد و مردم نیز باید به آن توجه کافی داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه