فرماندار شهرستان لنگرود:

فرماندار لنگرود: عدم برداشت شن از برخی نقاط جرم است

فرماندار شهرستان لنگرود گفت: همانگونه که برداشت بی رویه شن و ماسه از سطح رودخانه‌ها جرم است، عدم برداشت شن از برخی نقاط هم جرم محسوب می‌شود زیرا یکی از دلایل تخریب پل‌ها در هنگام بروز سیل انباشت شن و ماسه می‌باشد.

فرماندار لنگرود: عدم برداشت شن از برخی نقاط جرم است

به گزارش ۸دی،رحیم حیدری  در نشست با سمن‌های محیط زیست شهرستان لنگرود، اظهار کرد: در مسائل مربوط به محیط زیست وقتی طرح آمایش مدون نداریم، روزمره عمل می‌کنیم و حتی برخی مواقع توسعه‌ها همراه با تخریب منابع صورت می‌گیرد.

فرماندار شهرستان لنگرود افزود: رعایت مسائل زیست محیطی در اولویت است اما همه هدف نهایی است بلکه باید در الگوی مصرف هم اصلاح صورت گیرد به عنوان مثال در خرید میوه خانواده باید بازنگری شود و به اندازه خرید صورت گیرد.

وی گفت: بسیاری از زباله‌های موجود ما زباله محسوب نمی‌شوند و قابلیت بازیافت و تبدیل شدن دارند.

حیدری با اشاره به تخلیه زباله در تالاب، تصریح کرد: باید به مسئله زباله ملی نگاه کنیم در حال حاضر سایت تخلیه زباله خیلی از محل دپو فاصله دارد که این خود باعث افزایش اصطلاک خودروها می‌شود.

وی ادامه داد: همانگونه که برداشت بی رویه شن و ماسه از سطح رودخانه‌ها جرم است، عدم برداشت شن از برخی نقاط هم جرم محسوب می‌شود زیرا یکی از دلایل تخریب پل‌ها در هنگام بروز سیل انباشت شن و ماسه می‌باشد.

فرماندار لنگرود با اشاره به محصور کردن تالاب، اضافه کرد: در تلاش هستیم که حریم تالاب را در مناطق آزاد حفظ کنیم تا فرصت برای سوء استفاده کنندگان فراهم نشود، در مرحله نخست هم دهیاران و بخشداران را توجیه کردیم تا مردم حوزه خود را نسبت به تجاوزات حریم تالاب هوشیار کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه