فرماندار صومعه‌سرا خبر داد؛

استقرار دو بخشداری ضیابر و طاهرگوراب پیش از انتخابات

سیدمحمدی با بیان اینکه پس از ابلاغیه بخش شدن دو منطقه ضیابر و طاهرگوراب بنا را بر پیگیری سریع جهت استقرار و تثبیت جایگاه دو بخشداری گذاشتیم گفت: هدف ما اجرایی شدن استقرار دو بخشداری ضیابر و طاهرگوراب پیش از انتخابات است.

استقرار دو بخشداری ضیابر و طاهرگوراب پیش از انتخابات

به گزارش ۸دی،سیدجلال سیدمحمدی شب گذشته(چهارشنبه، ۲۲اردیبهشت) در جلسه هماهنگی مقدمات و تمهیدات لازم برای تشکیل بخشداری ضیابر و طاهرگوراب اظهار کرد: آرزوی دیرینه مردم دو منطقه طاهرگوراب و ضیابر پس از سالیان سال تحقق یافت و بخش ضیابر و بخش طاهرگوراب به همراه چهار دهستان جدید تبدیل به دو بخش مستقل و دهستان‌های جدید شدند که در نوع خود بی‌نظیر است.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه ارتقاء دو بخش به صورت همزمان اتفاق بزرگ و مهمی است افزود: امیدست همه ما از این فرصت در راستای انسجام، همبستگی، رفع مسائل و مشکلات استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه اجرای کار کارشناسی درست و میدانی در سطح شهرستان، استان و کشور در راستای بخش شدن دو منطقه و پیگیری و ممارست نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس برگه برنده این مهم بود گفت: پس از ابلاغیه بخش شدن دو منطقه ضیابر و طاهرگوراب بنا را بر پیگیری سریع جهت استقرار و تثبیت جایگاه دو بخشداری گذاشتیم.

سیدمحمدی تصریح کرد: هدف ما اجرایی شدن استقرار دو بخشداری پیش از انتخابات است؛ امید است بتوانیم با تمام توان و ظرفیت شهرستان و کمک مردم این مهم را در موعد مقرر عملیاتی کنیم.

فرماندار صومعه‌سرا به تشکیل ستادهای استقرار در دو بخش، بازدید از دهیاری‌ها و مدارس راکد به منظور امکان سنجی اشاره و بیان کرد: باید به دنبال استقرار شهرداری در دو بخش نیز باشیم.

وی با بیان اینکه در صورت زرد شدن وضعیت کرونایی استان، صومعه‌سرا میزبان معاون پارلمانی ریاست جمهوری برای مراسم افتتاحیه دو بخشداری خواهد بود خاطرنشان کرد: برای ما در حال حاضر مهمترین موضوع نتیجه‌گیری سریع و مناسب در خصوص انتخاب مکان بخشداری‌ها است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه