بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان به مناسبت روز قدس

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان به مناسبت روز قدس

به گزارش ۸دی، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است؛

ابتکار تاریخی و هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس»، بازتاب خشم فروخورده ملت مظلوم و ستم‌دیده‌ای بود که بیش از ۷۰ سال است در چنگال اشغال‌گران گرفتار شده‌اند.

بنا به فرموده مقام معظم رهبری، مساله فلسطین در دنیای اسلام هرگز فراموش نخواهد شد و امت اسلامی و محور مقاومت همواره در مسیر آزادسازی قدس شریف گام بر خواهد داشت.

دخالت رژیم صهیونیستی و حامیان جهان خوارش در فرآیند ناامنی منطقه و حمایت از تروریست های تکفیری، ترور شهید محسن فخری زاده و دانشمندان هسته ای ایران و مسخر شدن رژیم های عربی از سوی صهیونیست ها تاکیدی است بر حقانیت کلام نورانی حضرت امام خمینی (ره) درباره اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی که باید از بین برود.

پیروزی های جبهه مقاومت و تغییر معادلات و محاسبات سیاسی و دیپلماتیک منطقه ای در سایه مجاهدت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش در مقابله با تروریسمی که توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی مهندسی و پشتتیبانی می شود، موید این نکته است که تنها راه پیروزی و برون رفت از وضعیت موجود فلسطین در سطوح منطقه ای و بین المللی، مقاومت در میدان نبرد است.

امروز هرچند بنابر شرایط شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس علیه جنایت های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس وجود ندارد اما آزادی خواهان و مدافعان ملت های مظلوم همچنان در صحنه مقاومت حضور دارند و قدس شریف همچنان مسئله اول جهان اسلام بوده و خواهد بود چراکه خون مظلوم و مَرکَب شهادت همواره بیدار گر است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان ضمن محکومیت هر گونه جنایت علیه ملّت های مظلوم منطقه، همراهی و همدردی خود را تا آزادی قدس شریف در عرصه های گوناگون بین المللی با ملّت فلسطین اعلام می‌دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه