روز قدس نماد رویارویی تمامی حق در برابر تمامی باطل است

روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی تمامی حق در برابر تمامی باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است.

روز قدس نماد رویارویی تمامی حق در برابر تمامی باطل است

به گزارش ۸دی، بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان به مناسبت روز جهانی قدس ۱۴۰۰، روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی تمامی حق در برابر تمامی باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است.

در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می افرازند.
ظلم، جنایت، ترور و انواع توطئه های آشکار و پنهان نظامی، اقتصادی، سیاسی و رسانه ای، همزاد رژیم اسرائیل بوده و هست و در این میان، آمریکای بدنام نه تنها از هیچ حمایتی در قبال اقدامات این رژیم فروگذار نکرده بلکه هویت ذلت بار خود در برابر صهیونیست ها را با طرح های ننگینی چون تغییر پایتختی رژیم اشغالگر قدس و معامله قرن بیش از پیش آشکار نموده است.

امروز به جرأت می توان گفت هر اقدام ایالات متحده آمریکا در منطقه خاورمیانه و در کشورهایی مثل عراق و سوریه، معطوف به یک اصل و سیاست کلی است و آن حفظ و حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی و کمک به اجرای نقشه های شوم سلطه جویی این رژیم است.

بدون شک، امروز بزرگترین امر به معروف در سطح بین الملل دفاع از مظلومان جهان در برابر ظلم و جنایات استکبار جهانی و بزرگترین نهی از منکر محو رژیم غاصب صهیونیستی است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان، ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همراه با ملت شریف و روزه دار ایران اسلامی به ویژه مردم متدین استان گیلان در روز قدس، تنفر و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از حق دفاع و مقاومت مردم مظلوم فلسطین را اعلام می دارد.

روابط عمومی
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه