جانشین فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

کشف بیش از ۴۱ تن کود شیمیایی احتکاری در آستانه اشرفیه

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از کشف بیش از ۴۱ تن کود شیمایی احتکاری در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد.

کشف بیش از ۴۱ تن کود شیمیایی احتکاری در آستانه اشرفیه

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حسین حسن‌پور” با اشاره به ضرورت و اهمیت استفاده از کودهای شیمیایی در امر تولید محصولات کشاورزی، اظهار داشت: احتکار و قاچاق کود شیمیایی تاثیرات منفی بر روند تولید محصولات کشاورزی دارد و نیروی انتظامی با محتکران و قاچاقچیان محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی قاطعانه مقابله می‌کند.
وی افزود: در راستای دریافت خبری مبنی بر احتکار مقدار قابل توجهی کود شیمایی در یک انبار در یکی از روستاهای شهرستان آستانه اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران انتظامی با استفاده از شگردهای پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و محل دپوی کودهای احتکاری را شناسایی کردند گفت: با هماهنگی مقام قضائی ماموران پلیس به همراه کارشناسان اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ۴۱ تن و ۸۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکاری در بازرسی از این انبار کشف و محل دپو نیز پلمب شد.
سرهنگ حسن‌پور با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کود‌های کشف شده را بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد کردند اظهار داشت: در این راستا متهم ۴۵ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
وی در پایان با تقدیر از همکاری و تعامل مردم با پلیس، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مردم مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه