پیام تسلیت رئیس بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پی عروج شهادت گونه “سردار حق بین”

سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن پیامی عروج شهادت گونه سردار محمدعلی حق بین، فرمانده سابق لشکر ۱۶ قدس گیلان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پی عروج شهادت گونه “سردار حق بین”

به گزارش ۸دی، سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن پیامی عروج شهادت گونه سردار محمدعلی حق بین، فرمانده سابق لشکر ۱۶ قدس گیلان را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

عروج ایثارگر و مجاهد فی سبیل الله سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی حق بین، فرمانده سابق لشکر ۱۶ قدس گیلان، باعث تاسف و تالم خاطر گردید.

یقینا افتخار و آوازه امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان مرهون هدایت و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و ایثار و شجاعت رزمندگان، فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و مقاومت ملت با بصیرت ایران اسلامی است.

اینجانب عروج این سردار و جانباز رشید اسلام که در دوران هشت سال حماسه و ایثار و سپس در جبهه مقاومت دوشادوش رزمندگان اسلام به ویژه سردار دلها، شهید سپهبد قاسم سلیمانی، رشادت و ایثار نمود و عاقبت به یاران شهیدش پیوست، را خدمت خانواده محترم و همرزمان ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با سیدالشهدا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای آن مجاهد فی سبیل الله و برای بازماندگان صبر وافر مسالت می نمایم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه