رئیس پلیس فتا گیلان خبر داد:

هشدارهای پلیس در خصوص صفحات جعلی پرداخت در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا گیلان نسبت به کلاهبرداری از طریق ارسال صفحات جعلی پرداخت در فضای مجازی هشدار داد و گفت: شهروندان علیرغم هشدارهای پلیس بازهم مورد سودجویی کلاهبرداران سایبری قرار می‌گیرند.

هشدارهای پلیس در خصوص صفحات جعلی پرداخت در فضای مجازی

به گزارش ۸دی،سرهنگ “امیرحسین نقی‌مهر” اظهار داشت: با توجه به افزایش بیماری کرونا در کشور بسیاری از شهروندان برای فروش کالای نو و دسته دوم خود از سایت‌های نیازمندی مانند دیوار و شیپور استفاده کرده و کلاهبرداران با سوء استفاده از این موضوع با ارسال صفحات جعلی تمدید آگهی از آنها کلاهبرداری می‌‌کنند.
وی تصریح کرد: سودجویان با طراحی و بارگزاری لینک‌های جعلی تمدید آگهی و موارد مشابه، کاربران را برای ورود به صفحات جعلی پرداخت جهت کلاهبرداری سوق می‌دهند .
رئیس پلیس فتا استان گیلان اذعان داشت: باید قبل از پرداخت وجه حتی مبالغ بسیار اندک از اصلی بودن درگاه پرداخت و نشانی اینترنتی آن مطمئن شوید تا در دام درگاه‌های جعلی قرار نگیرند.
این مقام انتظامی در پایان گفت: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مرکز فوریت‌های سایبری با ما در میان بگذارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه