فرمانده انتظامي رشت خبرداد:

حمل ۲ تن گوشت فاسد با خودرو کامیونت/پایان کار سارق با ۵ فقره سرقت در رشت

فرمانده انتظامی رشت گفت: ۲ تن گوشت فاسد در بازرسی از یک دستگاه کامیونت در این شهرستان کشف شد.

حمل ۲ تن گوشت فاسد با خودرو کامیونت/پایان کار سارق با ۵ فقره سرقت در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “محمود حافظی”  با تاکید بر اینکه امنیت و حفظ سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد.
وی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ رشت با همکاری ماموران انتظامی شهرستان لنگرود در پی دریافت خبری مبنی بر حمل گوشت فاسد با یک دستگاه خودرو کامیونت در سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
فرمانده انتظامی رشت با بیان اینکه پس از اقدامات پلیسی صورت گرفته خودرو مورد نظر حین تردد در نزدیکی بازار رشت شناسایی و متوقف شد افزود: ۲ تن گوشت قرمز فاسد در بازرسی از این خودرو کشف شد.
وی از معرفی متهم ۴۶ ساله این پرونده به مرجع قضائی و تحویل گوشت‌های کشف شده به دامپزشکی خبر داد.
سرهنگ حافظی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده، ۲ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی رشت با اعلام اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که سلامت شهروندان و جامعه را مختل کند به شدت برخورد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از اینگونه موارد مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان کار سارق با ۵ فقره سرقت
فرمانده انتظامی رشت گفت: سارق سابقه‌دار محتویات داخل خودرو در این شهرستان دستگیر و به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
سرهنگ “محمود حافظی”  با بیان اینکه مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت، مهمترین وظیفه و اولویت کاری نیروی انتظامی است اظهار داشت: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش بسزایی دارد.
وی به وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان رشت و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری ۱۲ در حال گشت‌زنی فردی را که به صورت مشکوک در حال باز کردن درب یک دستگاه خودرو ۲۰۶ در یکی از خیابان‌های سطح حوزه استحفاظی بود مشاهده و او را زیر نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اعلام اینکه فرد مورد نظر به محض رویت ماموران قصد فرار داشته افزود: با اقدامات پلیسی صورت گرفته این فرد دستگیر شد.
این مقام انتظامی اذعان داشت: متهم ۳۵ ساله در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حافظی در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و با نصب اپلیکیشن آموزش همگانی پلیس در تلفن همراه خود از آموزش‌های لازم در بحث پیشگیری از سرقت و هشدارهای انتظامی استفاده کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه