امام جمعه رودسر:

سرویس های جاسوسی نظام سلطه در برابر جانفشانی و رشادت های سربازان گمنام به زانو در آمده است

امام جمعه رودسر با بیان اینکه سرویس های جاسوسی نظام سلطه در برابر جانفشانی و رشادت های سربازان گمنام ما به زانو در آمده است، گفت: دشمنان در آینده ای نه چندان دور، در مقابل ملت ایران و سربازان گمنام به خاک ذلت کشیده خواهند شد و هر روز بر اقتدار دستگاهای امنیتی ما افزوده می شود.

سرویس های جاسوسی نظام سلطه در برابر جانفشانی و رشادت های سربازان گمنام به زانو در آمده است

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام تقی روحانی در خطبه های نماز جمعه رودسر ضمن تشکر از خیرین و کمک های مردمی در سال گذشته، برای برگزاری جشن نیکوکاری در شرایط سخت اقتصادی، قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه هفته ای که گذشت به نام سربازان گمنام نام‌گذاری شده بود، گفت: از تمام سربازان گمنام و دستگاه های امنیتی کشور که برای حفظ امنیت جامعه تلاش می کنند، تشکر می کنم.

امام جمعه رودسر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید عشوری، تاکید کرد: اگر همه چیز داشته باشیم، اما امنیت برقرارنباشد، آرامش و آسایش نخواهیم داشت و این امنیت را مدیون زحمات بی وفقه دستگاههای امنیتی و وزرات اطلاعات هستیم.

روحانی با اشاره به تعبیر سخنان رهبر معظم انقلاب، که وزارت اطلاعات را از محدود نهادهای برآمده از متن انقلاب می دانند، گفت: این نهادها به همت افراد انقلابی همچون شهید عشوری، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی شکل گرفته است، که خدمات بسیار شایسته و ارزنده‌ای را برای انقلاب انجام داده اند.

وی افزود: با اهتمام سربازان گمنام، فتنه های دژخیمان اسلام و عملیات های تروریستی بی اثر می شود، مانند به دام انداختن ریگی ملعون.

امام جمعه رودسر تصریح کرد، زحمات نهادهای امنیتی بسیار گسترده است، ازجمله مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی و شبکه های ضد دین در فضای مجازی و حقیقی و توجیه و آگاه سازی مدیران جامعه و همچنین تامین امنیت از ابتدا تا امروز بر عهده این نیروهای جان برکف بوده است.

وی با بیان اینکه سرویس های جاسوسی نظام سلطه در برابر جانفشانی و رشادت های سربازان گمنام ما به زانو در امده است، خاطر نشان کرد: دشمنان در آینده ای نه چندان دور، در مقابل ملت ایران و سربازان گمنام به خاک ذلت کشیده خواهند شد و هر روز بر اقتدار دستگاهای امنیتی ما افزوده می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه