فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

کشف بیش از یک تن گوشت مرغ در انبار یک منزل مسکونی در انزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ احتکار شده از انباری یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم این پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از یک تن گوشت مرغ در انبار یک منزل مسکونی در انزلی

به گزارش ۸دی،سرهنگ “سید جعفر جوانمردی”  اظهار داشت: مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و به خصوص کسانی که کالاهای اساسی را برای افزایش قیمت و دریافت سود بیشتر احتکار می‌کنند، در دستور کار پلیس قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار گوشت مرغ در انبار یک منزل مسکونی در شهرستان بندرانزلی رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات لازم و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی به همراه نماینده اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از کشف یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ احتکار شده در بازرسی از انبار مورد نظر خبر داد و گفت: در این راستا متهم ۴۳ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
این مقام انتظامی افزود: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ جوانمردی در پایان با تاکید بر عزم راسخ نیروی انتظامی در مقابله با احتکار کالا، مهمترین راه برخورد با محتکران را مشارکت مردم و سازمان‌ها دانست و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص محتکران را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه