نماینده رودسر و املش در مجلس تاکید کرد:

ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی مردم و داوطلبان

نماینده رودسر و املش در مجلس با تأکید بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی مردم و داوطلبان، اضافه کرد: دیدگاه‌ها باید در چارچوب قانون و اخلاق مطرح شود تا مردم بتوانند اصلح‌ترین گزینه را انتخاب کنند.

ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی مردم و داوطلبان

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام محمد صفری عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: رسانه‌ها یکی از ارکان مهم ایجاد شور و نشاط در سطح جامعه در راستای مشارکت در انتخابات هستند.

وی بر ضرورت معرفی گزینه‌های درست از سوی رسانه‌ها، افزود: امیدواریم با استقبال خوب از فرآیند ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا زمینه برای رقابت بیشتر و تعدد داوطلبان، گزینه‌های انتخاب برای مردم فراهم شود.

نماینده رودسر و املش در مجلس با اشاره به اینکه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت چهار سال آینده شهر بسیار مهم و حائز اهمیت است، ادامه داد: اعضای شوراهای شهر و روستا نمایندگان محلی و حلقه ارتباط با مسئولان برای حل مشکلات شهر و روستا هستند.

وی با بیان اینکه باید فضای انتخابات را با سلامت هرچه بیشتر آماده کنیم، گفت: امسال شاهد تغییراتی در روند ثبت نام از داوطلبان شوراهای شهر و روستا در دو زمان جداگانه است.

حجت الاسلام صفری با تأکید بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی مردم و داوطلبان، اضافه کرد: دیدگاه‌ها باید در چارچوب قانون و اخلاق مطرح شود تا مردم بتوانند اصلح‌ترین گزینه را انتخاب کنند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه