فرهنگ شهادت در قیام سرخ عاشورای حسینی، به قیام حضرت موعود(عج) ختم می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان طی پیامی، فرارسیدن ۲۲ اسفندماه- روز بزرگداشت شهدا یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشت.

فرهنگ شهادت در قیام سرخ عاشورای حسینی، به قیام حضرت موعود(عج) ختم می‌شود
به گزارش ۸دی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان طی پیامی، فرارسیدن ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهداء یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشت.
در متن پیام ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است:

فرهنگ شهید و شهادت  برگرفته از فرهنگ عاشورای حسینی(ع) است و این فرهنگ در امتداد قیام  سرخ حسینی،  با اتکا به قدرت لایزال الهی و با تأسی از فرامین نائب بر حق امام زمان (عج) ، به قیام حضرت حجت (عج) ختم می‌شود؛ بی تردید حیات امت اسلامی با این فرهنگ عجین شده است و  تا ابد در جان ملت‌های مسلمان جریان  خواهد داشت.

ملت انقلابی ایران اسلامی دریافته‌اند که در سایه فرهنگ شهادت، دشمن اهریمن بر ما سلطه نخواهد یافت و این استقلال و نفوذ قدرتمند و مستحکم ایران اسلامی در منطقه و جهان ، مرهون شهدا و نام‌آورانی است که با خون خود ، درخت اسلام را آبیاری و از آن پشتیبانی کرده‌اند.

جمهوری اسلامی ایران با تقدیم هزاران شهید در دوران انقلاب و دفاع مقدس،  امروزه نیز  با دشمن منحوس و خطیر دیگری به نام ویروس کرونا روبرو شده و شاهدیم که در پی مقابله با این بیماری مسری، تعدادی از خادمان ملت در عرصه سلامت به‌ویژه شماری از جان‌برکفان عرصه سلامت استان گیلان، در دفاع از مردم با سینه سپر کردن در مقابل بیماری کووید۱۹ جان خود را فدا کردند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای معظم،  از خداوند منان برای شهیدان گرانقدر ازجمله شهدای سلامت ، علو درجات و برای بازماندگان آن قهرمانان ملی و اسوه‌های صبر و استقامت،  عزت و سربلندی در سایه تبعیت از ولایت را آرزومندم.

 ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی  گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه