گوشی شیائومی مدل Remdi Note 9T 5G

اگر می‌خواهید بدون جریمه ارتباط ۵G، برای پخش بازی‌ها یا بارگیری فیلم‌ها، اینترنتی خوب و قابل قبولی داشته باشید، این تلفن همراه گزینه خوبی است.

گوشی شیائومی مدل Remdi Note 9T 5G

به گزارش ۸دی، قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ تی از لحاظ صرفه اقتصادی بسیار مناسب است. این مدل در بین گوشی‌های شیائومی دارای طراحی زیبایی بوده و نسبت به هزینه‌ای که درنظردارید؛ قابلیت های متعدد و متنوعی دارد. البته ممکن است این گوشی یک گوشی ایده آل نباشد و ازلحاظ کیفیت صفحه نمایشگر و کیفیت دوربین، با محدودیت‌هایی همراه باشد، اما در مقایسه با گوشی‌های هم قیمت مانند Xiaomi Mi 10T Lit، مشخصات بهتری را ارائه دهد.

مزایای Redmi Note 9T 5G

بسیار کاربردی

دارای قابلیت ۵G

مقرون‌به‌صرفه

کیفیت مناسب دوربین

صفحه نمایشگر خوب

جنبه رقابت‌پذیری Redmi Note 9T 5G

شیائومی یکی از پرکارترین تولیدکنندگان گوشی‌های میان رده و مقرون‌به‌صرفه است، به‌طوری‌که بزرگ‌ترین رقیب آن، اغلب خودش است. ازنظر ویژگی‌ها و مشخصات، Redmi Note 9T بیشتر از گوشی‌های Motorola، Nokia یا Oppo با گوشی‌های دیگر این برند مانند Xiaomi Mi 10T Lite و Poco X3 NFC رقابت می‌کند.

قیمت مناسب و کاربردی

طراحی زیبا

امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مناسب

کیفیت مناسب دوربین و صفحه نمایشگر

گوشی Xiaomi Redmi Note 8T از اواخر سال ۲۰۱۹ ظاهراً جانشین Xiaomi Redmi Note 8T شد، اما این دو مدل تلفن همراه؛ به لحاظ قیمتی در محدوده مناسب‌تری قرار دارند؛ شاید منطقی‌تر باشد که Xiaomi Redmi Note 9T را به‌عنوان مدل جایگزین و ورژن جدید Poco X3 NFC و Xiaomi Mi 10T Lite بتوان نام برد که در یک محدوه قیمت مشابه قرار دارد و مشخصات قابل مقایسه‌ای را ارائه می‌دهد. مزیت گوشی Redmi نسبت به گوشی اول اتصال ۵G و قیمت مناسب و باتری پرقدرت‌تر است.

درواقع، بزرگ‌ترین مسئله و به‌نوعی مشکل گوشی Redmi Note 9T وجود مدل Mi 10T Lite است. قیمت این گوشی‌ها، درصورتی‌که موضوع حافظه را فاکتور بگیریم ازلحاظ قیمتی و هزینه‌ای یکسان است، اما Mi 10T Lite دارای دوربین‌های بهتر و بدنه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر است. Redmi Note 9T تنها در مواردی می‌تواند ترجیح داده شود که به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به‌جای ۶۴ گیگابایت نیاز داشته باشید، زیرا برای نسخه با ظرفیت بالاتر Mi 10T Lite باید پول و هزینه بیشتری پرداخت کنید.

بنابراین عملکرد این گوشی را چگونه می‌توان ارزیابی کرد؟

سرعت پردازش این مدل گوشی بسیار بالا بوده و تأثیرگذار است. چیپست MediaTek در این سری از گوشی‌ها، عملکرد خوبی دارد و هنگام کار با این مدل گوشی و حرکت در بین برنامه‌های مختلف، می‌توان اذعان کنید که سرعت و قابلیت بالایی در این گوشی‌ها وجود دارد.

طراحی گوشی Redmi Note 9T 5G هم قابل‌بحث است، طراحی زیبا و یکپارچه این مدل گوشی، نحوه کار با آن را بسیار ساده‌تر ساخته و قابلیت اسکنر انگشتی و دستیابی و کار راحت از قابلیت‌های مناسب این سری از گوشی‌های شیائومی است.

صفحه ‌نمایش

نمایشگر ۶.۵۳ اینچی FHD + باقابلیت رفرش ۹۰ هرتز

پنل LCD، بنابراین کنتراست وجود ندارد

خطای بسیار پایین در ورودی لمسی

اندازه نمایشگر Xiaomi Redmi Note 9T 6.53 اینچ است، صفحه لمسی بزرگ‌تر از نمایشگر ۶.۳ اینچی Note 8T، اما با Note 9 مطابقت دارد و کوچک‌تر از صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی Note 9 Pro است؛ مانند اکثر تلفن‌های هوشمند، این گوشی دارای رزولوشن Full HD + است.

عمر باتری

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

قابلیت شارژ یک‌روزه

شارژ سیمی ۱۸ وات

با یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، Xiaomi Redmi Note 9T به‌راحتی در طول یک روز قابلیت استفاده دارد و می‌توان از قابلیت‌هایی مانند گوش دادن به موسیقی؛ بررسی اخبار یا سایر موارد ‌و قابلیت‌های تلفن همراه استفاده کرد.

دوربین‌ها

۴۸MP + 2MP + 2MP

کیفیت عکس‌ها شگفت‌انگیز و فوق‌العاده نیست.

دوربین سلفی ۱۳ مگا پیکسلی عکس‌هایی باکیفیت نسبتاً مناسبی می‌گیرد.

Xiaomi Redmi Note 9T سه دوربین پشتی را از نسل قبلی خود را به ارمغان می‌آورد (سنسور ۴۸ مگاپیکسلی f / 1.8 اصلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی f / 2.4 و ۲ مگاپیکسلی f / 2.4 ) اما لنز فوق عریضی که تلفن در اختیار داشت از دست داده. شما با Note 9T عکس های با کیفیت فوق العاده را نخواهید گرفت، اما برای استفاده روزمره می تواند نیازهای شمارو برآورده کند.

آیا باید گوشی Redmi Note 9T 5G را خریداری کرد؟

در صورتی که این مدل گوشی را خریداری نمایید:

شما ۵G ارزان‌قیمت خواهید داشت:

اگر می‌خواهید بدون جریمه ارتباط ۵G، برای پخش بازی‌ها یا بارگیری فیلم‌ها، اینترنتی خوب و قابل قبولی داشته باشید، این تلفن همراه گزینه خوبی است.

داشتن یک تلفن هوشمند با قیمت مناسب؛

استفاده از بسیاری از تلفن‌های هوشمند ارزان‌قیمت بسیار خسته‌کننده است، اما Redmi Note 9T یکی از سریع‌ترین گوشی‌ها در گروه قیمت خود است.

قابلیت اسکنر انگشتی:

استفاده از اسکنر اثرانگشت مورد اولویت است، اما اگر دوست دارید با قرار دادن انگشت شست روی لبه گوشی قفل تلفن خود را بازکنید، این‌یک تلفن همراه انتخاب عالی است.

گوشی Redmi Note 9T 5G را خریداری نکنید درصورتی‌که:

شما به قدرت عکاسی باکیفیت بالا نیاز دارید.

شیائومی هنوز همه‌چیز درباره «تلفن دوربین کم‌هزینه» را ترک نکرده است و اگر می‌خواهید با بودجه قدرت عکاسی داشته باشید، گزینه‌های بهتری وجود دارد.

Mi 10T Lite یک گزینه مناسب است.

ما در طول این مقاله به این موضوع اشاره‌کرده‌ایم، اما Xiaomi Mi 10T Lite درصورتی‌که فقط به ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارید میتواند گزینه مناسب باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه