رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا خبر داد:

پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به خانواده های شهدا و جانبازان در آستارا

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا از پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به خانواده های شهدا و جانبازان در شهرستان آستارا خبر داد و گفت: تسهیلات مسکن با نرخ سود چهار درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله پرداخت شد.

پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به خانواده های شهدا و جانبازان در آستارا

به گزارش ۸دی،«نصرالله شمس» امروز اظهارکرد: طی سال جاری ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به خانواده های شهدا، آزادگان، جانبازان، فرزندان شهدا، همسران شهدا و فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد پرداخت شد.

وی با بیان اینکه این تسهیلات به ۶ نفر پرداخت شد، افزود: تسهیلات مسکن با نرخ سود چهار درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله پرداخت شد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا به پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی به فرزندان جانباز بالای ۲۵ درصد، فرزندان شهدا، جانباز زیر ۲۵ درصد و برادر شهید اشاره کرد و گفت: این تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد و با بازپرداخت ۷ ساله به افرادی که جواز یا پروانه کسب، کشاورزی و دامداری داشتند، پرداخت شد.

شمس تصریح کرد: همچنین امسال برای ۱۸ نفر از جانبازان زیر ۲۵ سال که وضعیت مالی خوبی نداشتند مستمری ماهانه ۲ میلیون تومان در نظر گرفته شد که به آنان پرداخت می شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا افزود: طی سال جاری تاکنون پنج نفر با استفاده از سهمیه ۲۵ درصدی جذب دستگاه های دولتی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در ایام شیوع کرونا ویروس همچنین طی چند مرحله اقلام بهداشتی و ماسک در بین خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در راستای مقابله با این بیماری منحوس توزیع شد.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه