فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبر داد:

ساخت ۶ واحد مسکونی با کمک جهادگران بسیجی در آستارا

فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: جهادگران بسیجی سپاه ناحیه آستارا با کمک خیرین از ابتدای امسال تاکنون ۶ واحد مسکونی برای محرومین و نیازمندان این شهرستان ساخته یا تعمیر کردند.

ساخت ۶ واحد مسکونی با کمک جهادگران بسیجی در آستارا
به گزارش ۸دی،«بهزاد قنبری» اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون سه واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی آستارا ساخته شده است.

وی مساحت هر واحد مسکونی احداث شده برای مددجویان را ۵۰ متر اعلام کرد و افزود: در مجموع برای احداث این سه واحد مسکونی ۲۴۰ میلیون تومان هزینه شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا به تعمیر و مرمت سه واحد مسکونی نیازمندان در طول سال جاری اشاره کرد و گفت: برای تعمیر و مرمت این واحدها در مجموع ۴۵ میلیون تومان هزینه شد.

قنبری گفت: ادارات و دستگاه های متولی نیز در صدور پروانه ساخت و امتیاز انشعاب‌ های آب، برق و گاز این واحدهای مسکونی همکاری بسیار خوبی انجام دادند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه در حال حاضر ۲ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در متراژ ۵۰ متر در دست احداث است، گفت: این واحدها در بخش لوندویل و روستای عنبران احداث می شود که برای ساخت هر واحد ۷۵ میلیون تومان هزینه می شود.

قنبری اضافه کرد: این ۲ واحد مسکونی قبل از عید نوروز تحویل مددجویان می شود.

وی به بهره برداری از پل شهید سلیمانی روستای گیلده اشاره کرد و گفت: این پل که ۱۲ متر طول و ۶ متر عرض داشت توسط گروه جهادی شهید فارسی ساخته شد و برای احداث آن بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، سپاه ناحیه، خیران و گروه های جهادی مشارکت داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: برای ساخت و بهره برداری از پل شهید سلیمانی روستای گیلده ۱۸۰ میلیون تومان هزینه شد.

قنبری خاطرنشان کرد: در طول سال جاری همچنین ۲ سرویس جهیزیه به ارزش ۱۵ تا ۴۰ میلیون تومان به زوج های جوان اعطا شد.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه