فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

پروژه آب‌رسانی روستایی در آستارا به بهره‌برداری رسید

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از اتمام پروژه آب‌رسانی به سه روستای لوندویل آستارا خبر داد و گفت:‌ پیش‌بینی اعتبار اولیه برای این طرح ۶۰ میلیارد ریال بود اما با تلاش‌های صورت گرفته با کمتر از ۲۰ میلیارد ریال به اجرا درآمد.

پروژه آب‌رسانی روستایی در آستارا به بهره‌برداری رسید

به گزارش هشت‌دی بهزاد قنبری در مراسم بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی «خسرو محله» شهرستان آستارا، گفت: این پروژه با همکاری اداره آب و فاضلاب این شهرستان و توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان آماده بهره‌برداری شده است.

وی بابیان اینکه این پروژه در ابتدا قرار بود در طی ۳۰ ماه انجام بپذیرد، ادامه داد: اما باکار جهادی و شبانه‌روزی این پروژه در ۹ ماه به پایان رسید.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه این پروژه به‌جای ۱۹ کیلومتر در ۲۱ کیلومتر اجراشده است و در کنار خسرو محله روستاهای قنبرمحله، سیبلی و بخشی از شهر لوندویل را زیرپوشش قرار می‌دهد، تصریح کرد: پیش‌بینی اعتبار اولیه برای این طرح ۶۰ میلیارد ریال بود ولی با تلاش‌های صورت گرفته با کمتر از ۲۰ میلیارد ریال به اجرا درآمد.

قنبری با اشاره به اجرای سه ایستگاه پمپاژ آب و حفر سه حلقه چاه عمیق در راستای این پروژه، گفت: در این میان ۲ حلقه آماده بهره‌برداری و یک حلقه هم در دست اقدام است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به تنش آبی موجود در بخش مرکزی این شهرستان، تأکید کرد: این آمادگی وجود دارد که با دستور فرماندار و در صورت درخواست اداره آب و فاضلاب اجرای پروژه مشابهی از سوی قرارگاه امام حسن (ع) سپاه در روستاهای منطقه حیران و عنبران هم در دستور کار قرار بگیرد.

قنبری همچنین به پروژه ساخت مسکن محرومان اشاره و تشریح کرد: واحد مسکونی که امروز برای بهره‌برداری در اختیار یکی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفت، ۴۴ مترمربع مساحت دارد و سه میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

وی با اشاره به تلاش گروه‌های جهادی در اجرای این پروژه، عنوان کرد: این واحد با تسهیلات ۲ میلیارد ریالی بنیاد مسکن، ۴۰۰ میلیون ریال وام بلاعوض کمیته امداد و ۶۰ میلیون کمک گروه‌های جهادی و خیران ساخته و پس از تائید مسائل فنی و مهندسی تحویل مددجوی موردنظر شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه