۸۰۰ تن میوه برای شب عید گیلانی ها پیش بینی شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: بر اساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار استان ۵۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب برای شب عید گیلانی ها پیش بینی شده است.

۸۰۰ تن میوه برای شب عید گیلانی ها پیش بینی شد

به گزارش ۸دی، فرهاد دلق پوش اظهار داشت: به منظور تامین و تنظیم بازار و تامین نیازهای ایام پایانی سال ؛ سازمان صنعت، معدن و تجارت در بخش های مختلف تدابیر لازم در حال تدارک دیدن است  و در قالب کارگروه تنظیم بازار استان نسبت به تامین اقلام اساسی و کالاها براساس یک روال عادی بسیاری از کالاها در جهت تامین و توزیع آن تدارک لازم انجام شده است .

وی با بیان اینکه انبارها و مراکز نگهداری کالاهای ما پر است و کمبودی نداریم، تصریح کرد: برای تامین میوه شب عید نیز همچون سال های گذشته امسال نیز برای استان تصمیم گیری شد و نیاز استان را به مرکز  اعلام کردیم .

دلق پوش اضافه کرد: کارگروه تنظیم بازار استان تصمیم گرفتند  ۳۰۰ تن سیب و ۵۰۰ تن پرتقال  از طریق مباشر تعیین شود  و برای تامین نیاز مردم در شبکه توزیع استانی این امر تدارک دیده خواهد شد و از این حیث مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار داشت: امیدواریم همه این کارها با در نظر گرفتن شرایط کنونی و پروتکل های بهداشتی صورت بگیرد و ظرفیت های استان در جهت تامین این اقلام به کار گرفته می شود و از دستگاههای مرتبط از وجودشان استفاده می شود .

همه ساله به منظور تنظیم بازار میوه مورد نیاز مردم در شب عید نوروز ، ذخیره سازی انجام می شود و در آستانه عید نوروز توزیع انجام می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه