موزه‌ها و اماکن تاریخی گیلان در ایام نوروز کرونایی تعطیل نیستند

“مسعود حلاج‌پور”، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: با توجه به اعلام آخرین تغییرات وضعیت شهرستان‌های استان گیلان، موزه‌ها و اماکن فرهنگی-تاریخی استان گیلان در نوروز ۱۴۰۰ با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی میزبان بازدیدکنندگان است.

موزه‌ها و اماکن تاریخی گیلان در ایام نوروز کرونایی تعطیل نیستند

به گزارش ۸دی، “مسعود حلاج‌پور”، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: با استناد به مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا که تردد در شهرستان‌های زرد و آبی را مجاز اعلام کرده است و با توجه به اعلام آخرین تغییرات وضعیت شهرستان‌های استان گیلان، موزه‌ها و اماکن فرهنگی-تاریخی استان گیلان در نوروز ۱۴۰۰ میزبان بازدیدکنندگان است.

وی در ادامه تصریح کرد: استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این بازدید‌ها شرط اصلی ورود است. موزه‌های مختلف و اماکن تاریخی استان گیلان در ایام نوروز ۱۴۰۰ از ساعت ۹ صبح الی ۱۹ با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان در ادامه افزود: محوریت ستاد اجرایی هماهنگی سفر‌های نوروزی ۱۴۰۰ در استان، رعایت اصول بهداشتی و انجام سفر‌های مسئولانه بوده و رعایت این دستورالعمل‌ها در تمامی مراحل سفر و انجام بازدید از مکان‌های گردشگری و فرهنگی تاریخی الزامی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه