فرماندار ماسال خبر داد:

پاسخگویی به مشکلات مردم به صورت تلفنی

فرماندار ماسال گفت: پاسخگویی تلفنی(برخط) فرماندار به شهروندان به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود

پاسخگویی به مشکلات مردم به صورت تلفنی
به گزارش ۸دی،«وحید پورحضرت» با بیان اینکه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و به دلیل شرایط کرونایی فرماندار و مسئولان شهرستان به صورت تلفنی و برخط منتظر شنیدن مشکلات مردم هستیم، اظهارداشت: مردم شهرستان ماسال می‌توانند با شماره‌گیری (۴۳۶۶۲۰۳۱) از ساعت ۹:۳۰ صبح لغایت ۱۲ ظهر جمعه(۱۷ بهمن) مسائل و مشکلات خود را به طور مستقیم و ارتباط تلفنی با فرماندار در میان بگذارند.

وی یکی از وظائف مسئولان در نظام جمهوری اسلامی را پاسخگویی به مردم و پی‌گیری مشکلات آنها عنوان کرد و گفت: زمامداران، حفظ کرامت انسانها و جوابگویی به درخواست‌های مردم را باید بعنوان اصلی‌ترین مشی، سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار ماسال با بیان اینکه تقریبا همه ساعات ما مسئولان در طول یک روز صرف کار و رسیدگی به امور و جلسات مختلف است تصریح کرد: تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات مردم مهمترین دغدغه فرماندار و مسئولان شهرستان ماسال است.

وی با تأکید بر اینکه ارتباط بین مردم و مسئولان نباید هیچ گاه قطع شود خاطرنشان کرد: مردم ولی‌نعمتان این کشور هستند و باید تمام توان خود را در راستای حل مشکلات آنها در پیش گیریم.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه