افتتاح دفاتر شهرستانی ستاد امر به معروف گیلان در دهه فجر

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: چهار دفتر شهرستانی این ستاد دهه فجر در گیلان افتتاح می‌شود.

افتتاح دفاتر شهرستانی ستاد امر به معروف گیلان در دهه فجر

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام سجاد سرافراز صبح امروز در جلسه اعلام برنامه‌های دهه فجر این ستاد و با حضور جمعی از خبرنگاران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین امر به معروف و سرنگونی رژیم فاسد پهلوی هم بزرگترین نهی از منکر بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان ضمن برشمردن دلایل اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: پیروزی انقلاب در شرایط دوقطبی آن موقع حاکم بر نظام بین الملل سبب تغییر هندسه قدرت در جهان شد.

سرافراز با تاکید بر نقش منحصر به فرد و تاریخ ساز رهبری حضرت امام رحمت الله علیه در هدایت مردم و پیروزی انقلاب افزود؛ پیام بزرگ انقلاب اسلامی برای دنیای امروز نفی هرگونه سلطه و حمایت از مستضعفان جهان است.

وی با اشاره به رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جهت مطالبه‌گری از مسئولان گفت: مهم‌ترین برنامه این ستاد حمایت‌های قانونی و حقوقی از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مقوله مطالبه‌گری مردمی از مسئولان در قالب گروه‌های جهادی امر به معروف است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان ضمن اشاره به اینکه بزرگداشت دهه فجر خود یک معروف در جهت امید آفرینی در میان آحاد جامعه است اعلام کرد: چهار دفتر شهرستانی این ستاد در شهرستان‌های رودسر، لنگرود، لاهیجان و آستارا افتتاح می‌شود.

وی از برگزاری برنامه اعطای مجوز گروه‌های جهادی امر به معروف، گردهمایی دبیران شورای امر به معروف دستگاه‌های عمومی استان و دیدار با خانواده شهید ظهیری به‌عنوان شهید امر به معروف استان در تالش با حضور مسئولان ستاد امر به معروف کشور در دهه فجر خبر داد و افزود: زمان و مکان برگزاری این برنامه‌ها متعاقباً اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه