فرماندار رودبار:

وضعیت بیماری کرونا در رودبار نگران کننده شده است

فرماندار رودبار گفت: وضعیت بیماری کرونا در رودبار نگران کننده شده است و همه ما مسئولیم و شاید سهل انگاری مدیران، مسئولان و متولیان در این خصوص بی تاثیر نباشد.

وضعیت بیماری کرونا در رودبار نگران کننده شده است
به گزارش ۸دی، هوشنگ عباسقلی زاده در قرارگاه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا اظهارداشت: وضعیت بیماری کرونا در رودبار نگران کننده شده است و همه ما مسئولیم و شاید سهل انگاری مدیران، مسئولان و متولیان در این خصوص بی تاثیر نباشد.

وی به حضور زیاد افراد در مزارستان ها اشاره کرد و افزود: اگر مسئولان اداره اوقاف و امور خیریه قادر به کنترل مزارستان ها در روزهای آخر هفته نیستند در مزارها را ببندند.
فرماندار رودبار تصریح کرد: درصورتی که امکانات وجود داشته باشد ولی کارها به درستی انجام نشود از نشانه های سوء مدیریت است که پذیرفتنی نیست.
عباسقلی زاده از شهرداران خواست بازارهای هفتگی را مشخص کرده ، تعداد کاسبان را کاهش دهند و در صورت همکاری نکردن اصناف ، بازارهای هفتگی را تعطیل کنند.
فرماندار رودبار خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نظارت داشته باشد تا در اطلاعیه ها و آگهی های ترحیم عنوان شود مراسمی برگزار نمی شود تا مردم در معذوریت قرار نگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه