نیروهای اصولگرا و ارزشی گیلان با آیت الله قربانی دیدار می‌کنند

عضو گروه سیاسی هیئت علمی دانشگاه گیلان از دیدار نیروهای ارزشی، اصولگرا و حزب‌اللهی استان با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان به‌زودی خبر داد.

نیروهای اصولگرا و ارزشی گیلان با آیت الله قربانی دیدار می‌کنند

به گزارش ۸دی نیوز، بهروز جلایی در گفتگو با فارس با اشاره به دیدار نیروهای اصولگرا و ارزشی گیلان با علما در تهران، قم و گیلان اظهار کرد: تمام دیدارهای مذکور به منظور وحدت و انسجام نیروهای ارزشی و اصولگرا در گیلان انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تعداد بسیار افراد و دیدارهای انجام شده، می‌خواهیم این موضوع را به نظر مسئولان و مردم فهیم و بابصیرت گیلان برسانیم که فرزندان آگاه شما همان طور که در ۳۵ سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها پیشگام و حاضر بودند، بر خود فرض می‌دانند با این رویه صحیح بار دیگر پاسخی در خور توجه به پیام حضور چشمگیر دوست شادکن و دشمن ناامیدکن مردم داشته باشند.

جلایی تصریح کرد: نیروهای اصولگرا و ارزشی گیلان با تمام وجود تلاش خود را برای سربلندی ایران اسلامی عزیز و ملت وفادار آن به‌کار می‌بندند.

عضو گروه سیاسی هیئت علمی دانشگاه گیلان از دیدار نیروهای ارزشی، اصولگرا و حزب‌اللهی استان با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان به‌زودی خبر داد و بیان کرد: دیدار مذکور به منظور ارائه گزارش از دیدارهای گذشته و مطرح کردن دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در موضوع‌های استانی و ملی انجام می‌شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
اکرم زمانی
شما رو به خدا این دیدار رو مراقب باشید باید خیلی کیز باشید
محمد جمالی
خلاصه ایشون در یک جایگاه رسمی هست ولی مراب دور و اطراف باشید
احمد حاجی زمانی
امیدوارم این دیدار مثل مذاکرات نشه از آقایون می خواهیم که کیز و هوشمند باشند مبادا اونجا کس دیگری بیاد و مبادا زیر بلیط کس دیگری برند
طالب
اون دور که به اجماع درست و حسابی نرسیدن امیدوریم این دور درست برنامه ریزی و تصمیم گیری کنند ضمنا اونجا هم با درایت برید
هانیه
اون وقت این دیدار الان برای چیه عایااااا؟؟
توانا
خیلی احتیاط کنید
الفتی
به به . . .
سید رسول
این حرکت اصولگرایان در عین اینکه هوشمندانه به نظر می رسه، باید محتاطانه باشه
محرابی
با سلام و احترام اینکه اصولگرایان استان چه برنامه ای دارند و هدفشون از این دیدار چیه، با خودشونه، اما این نکته کاملا قابل درکه که باید ظرافت های این دیدار رو کاملا رعایت و مدیریت کنند
حاج حمید
اصولگرایان استان از پتانسیل بالایی می توانند برخوردار باشند به شرط اینکه متحد و زیرک باشند و مصالح عمومی را فدای مصالح ارزشی نکنند . اتحاد و اخلاص و صداقت اونها در قول و فعل مهم ترین بارزه ای هست که می تونه بهشون بعد از توکل به خدا کمک کنه.
صادق
علت این کارشون چیه بعد از مدت ها؟ سخنگوی اصولگرایان گیلان باید تبیین کنه این مسئله رو ما منتظریم
سعید
جای تاسف است که بین مسولین استان اختلاف است ٬ از این وضعیت استانمان عقب مانه تر و ضعیف میشود ٬ خوشحال میشویم از اینکه بین مسولین استان اتفاق نظر باشد ٬ انشا لله ٬ دیگر شاهد دو مراسم در روز ۱۳ ابان در دو مکان به طور همزمان نباشیم ٬ مردم را به بازی نگیریم !
در حاشیه