فرمانده انتظامی رودسر خبر داد:

دستگیری ۲۶ قمارباز در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری ۲۶ نفر حین قماربازی در منطقه رامدشت این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۲۶ قمارباز در رودسر

به گزارش ۸دی،سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه ۲ نفر داخل منزل ویلایی خود واقع در ساحل رامدشت شهرستان رودسر اقدام به برپایی بازی قمار و ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌کنند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات و پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به مکان‌ اعلامی اعزام شدند افزود: ۲۶ نفر حین قماربازی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی رودسر از کشف ۳۵ میلیون ریال وجه نقد، ۳ دستگاه کارت خوان برای انتقال وجه حاصل از بازی قمار و ۷ دست آلات قمار در بازرسی از محل دستگیری این افراد خبر داد و گفت: برابر دستور قضائی، ۱۲ دستگاه خودرو متهمان نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.
سرهنگ جوانمردی با بیان اینکه قمار خلاف قانون است و باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود بیان داشت: بررسی پرونده‌های مرتبط با قمار نشان می‌دهد بسیاری از اینگونه جرائم در ابتدا با یک بازی و حتی کنجکاوی از سوی جوانان آغاز می‌شود که این مسئله دقت و نظارت بیشتر خانواده‌ها را می‌طلبد.
فرمانده انتظامی رودسر با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه