عضو مجمع نمایندگان استان گیلان:

اخذ مالیات از تمامی اقشار توسط دولت ظلم به بخش‌های ضعیف جامعه است

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با اشاره به عقب‌ماندگی ۲۴ درصدی درآمدهای مالیاتی بر اساس برنامه ششم توسعه در لایحه بودجه ارائه‌شده توسط دولت‌ گفت: در ایام کرونا بسیاری از مشاغل تعطیل و افراد بسیاری از افراد کار خود را از دست دادند لذا اخذ مالیات توسط دولت برای تأمین بودجه ابهام‌زا بوده و جزئیات آن در مجلس مطرح می‌شود.

اخذ مالیات از تمامی اقشار توسط دولت ظلم به بخش‌های ضعیف جامعه است

به گزارش ۸دی،محمدرضا احمدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی فرزند مخلص انقلاب بوده است، اظهار کرد: سردار سلیمانی در طول عمر عزتمند و پرافتخار خود همواره خودش را سرباز مطیع ولایت‌فقیه دانسته و درراه پروردگار مجاهدت‌های بسیاری را انجام داده و خدا هم بهترین نوع مرگ یعنی شهادت را نصیبش کرد.

وی سردار سلیمانی را علمدار جبهه مقاومت دانست و گفت: سردار سلیمانی خود را فدای انقلاب و ذوب در ولایت‌فقیه کرده و با این ویژگی‌ها توانست در کشورهای آزادی‌خواه منطقه تمامی محورهای مقاومت را با خود همراه کند به‌گونه‌ای بعد از شهادت ایشان تمامی کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه منطقه غرق در عزاداری فراق سردار دل‌ها بودند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اذعان به اینکه شهید سلیمانی درس مقاومت را به کشورهای منطقه آموخته است، تصریح کرد: کشورهای منطقه مثل فلسطین، لبنان، عراق و سوریه خواهان خروج سلطه به سرکردگی آمریکا از کشور خود بودند به این دلیل سردار سلیمانی با دیپلماتی و روحیه جهادی خود تمامی گروه‌های مقاومت در این کشورها را باهم متحد و روحیه استکبارستیزی را در آن‌ها تقویت کرد.

احمدی با تأکید بر لزوم توجه قشرهای جوان جامعه به ویژگی‌های سردار قاسم سلیمانی افزود: این شهید گران‌قدر به دلیل ولایت‌پذیری، بنده مخلص بودن، روحیه جهادی و ایمانی خالص الگویی مناسب برای قشر جوان جامعه است که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به عقب‌ماندگی ۲۴ درصدی درآمدهای مالیاتی بر اساس برنامه ششم توسعه در لایحه بودجه ارائه‌شده توسط دولت‌ بیان کرد: در ایام کرونا بسیاری از مشاغل تعطیل و افراد بسیاری کار خود را از دست دادند لذا اخذ مالیات توسط دولت برای تأمین بودجه ابهام‌زا بوده و جزئیات آن در مجلس مطرح می‌شود زیرا نباید اقشار ضعیف در این شرایط مالیات داده و این امر ظلم‌ به برخی مردم است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با انتقاد نسبت به اخذ مالیات دولت از مردم در این شرایط سخت کرونایی گفت: دولت در این شرایط اقتصادی سخت به لحاظ شیوع کرونا باید از برخی مشاغل که تعطیل شدند حمایت و به‌عنوان‌مثال بخشودگی مالیاتی را شامل آنان کند لذا سؤال ما از دولت این است فردی که در یک سال اخیر هیچ‌گونه فعالیتی نکرده چگونه مالیات بدهد.

احمدی یکی از دلایل مشکلات کشور در سال‌های اخیر را نگاه به کشورهای غربی دانست و تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید مسوولان به‌جای دور زدن تحریم آن را خنثی کنند و تنها راه خنثی‌سازی تحریم حل مشکلات داخلی بوده و نباید فقط منتظر اقدام قوه قضائیه در خصوص مبارزه با فساد بمانیم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه