گیلان نایب قهرمان مسابقات ممای کونگ فو کشور شد

تیم گیلان در مسابقات ممای (اجرای فرم) مجازی قهرمانی کشور در بخش مردان نایب قهرمانی کشور را کسب کرد.

گیلان نایب قهرمان مسابقات ممای کونگ فو کشور شد

به گزارش ۸دی، روژن میرزایی، دبیر هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که به صورت مجازی و توسط کمیته کونگ فو توآ سنتی کشور برگزار شد،  تیم گیلان موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک مدال برنز شد و پس از استان البرز مقام نایب قهرمانی کشور را کسب کرد.

روژن میرزایی افزود: در جریان این رقابت ها و در بخش مسابقات رده کمربند خط سه، علی سعیدی از تیم هیات کونگ فو استان گیلان با شایستگی روی سکوی نخست ایستاد و عنوان قهرمانی این بخش را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: همچنین در رقابت های بخش خط هفت، حمید اسکندری دیگر ورزشکار گیلان مقام قهرمانی را تصاحب و مدال طلای رقابت های ممای مجازی قهرمانی کشور را برای استان گیلان به ارمغان آورد.

وی بیان کرد: در رقابت های کمربند خط یک نیز امین برشد دیگر کونگ فوکار گیلانی پس از ورزشکارانی از استانهای قزوین و تهران روی سکوی سوم قرار گرفت تا مدال برنز این رده را به خود اختصاص دهد.

دبیر هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های ممای (اجرای فرم) کونگ فوتوآ سنتی قهرمانی کشور،  زبده ترین ورزشکاران این رشته در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شرکت داشتند که فیلم های اجرای فرم خود را ارسال و در نهایت با نظر داوران فدراسیون کونگ فو نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه