جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان:

غربالگری ۶۰ درصد مردم گیلان در اجرای طرح سردار سلیمانی

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام غربالگری ۶۰ درصد مردم گیلان گفت: مردم گیلان برای کنترل و مدیریت بیماری کرونا با مجریان این طرح همکاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش ۸دی،سرهنگ پاسدار «حسن حبیبی» جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار و متخصصین سپاه گیلان امروز در نشست کمیته فرهنگی طرح غربالگری حاج قاسم سلیمانی با اعلام غربالگری ۶۰ درصد مردم گیلان اظهار داشت: مردم گیلان برای کنترل و مدیریت بیماری کرونا با مجریان این طرح همکاری بیشتری داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های سپاه، کم آگاهی مردم از طرح غرلباگری حاج قاسم سلیمانی است، تصریح کرد: هنوز بسیاری از خانواده‌ها تمایل ندارند در این طرح مشارکت کنند و این امر باعث شده روند اجرای آن به کندی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای بهتر طرح غربالگری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همه نهادها باید پای کار باشند، افزود: رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، شهرداری‌ها با فضا سازی، آموزش و پرورش از طریق سامانه شاد و شرکت مخابرات از سامانه‌های پیامکی و تلفن همراه می‌توانند در افزایش مشارکت مردم در این ملی نقش آفرین باشند.

«سیدجلال رضا پور» معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیما هم در این نشست با اشاره به تولید برنامه های متعدد در زمینه اجرای این طرح و پخش از شبکه استانی و ملی اظهار داشت: مردم نگرانی هایی دارند که باید به نگرانی های مردم توجه شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه