طوفان شهرداری آستارا در غیاب اشجاری/ تساوی ملوان در خرم آباد/ چوکا در وقت اضافه تسلیم شد

هفته پنجم لیگ یک با بازی نمایندگان فوتبال گیلان پیگیری شد.

طوفان شهرداری آستارا در غیاب اشجاری/ تساوی ملوان در خرم آباد/ چوکا در وقت اضافه تسلیم شد

به گزارش ۸دی، تیم شهرداری آستارا در روزی که حسن اشجاری را دیگر به عنوان سرمربی بر بالای سر خود نمی دید در برابر استقلال ملاثانی ارایه گر بازی تهاجمی بود و سه گل به تیم حریف زد.

البته گل اول این بازی توسط تیم میهمان به ثمر رسید. گل دقیقه ۱۲ سجاد بازگیر استقلال ملاثانی را یک بر صفر از حریف پیش انداخت. خیلی طولی نکشید که بازی به تساوی کشیده شد. در دقیقه ۲۱ بازی بهزاد سلطانی نتیجه بازی را برابر کرد. در نیمه دوم شرایط به سود تیم میزبان برگشت. عارف اکبری و امین حقده در دقایق ۶۵ و ۸۶ برای شهرداری آستارا گلزنی کردند تا این تیم کامبک رویایی در هفته پنجم بازی های لیگ یک داشته باشد.

دو تیم با توجه به اینکه تیم های نیمه پایین جدول بودند و پیش از این بازی از نظر امتیازی شرایط خوبی نداشتند این بازی را با نیت برد تهاجمی شروع کردند و به همین بهانه ابتدا تیم میهمان به گل رسید. این شیوه از بازی به تیم شهرداری آستارا هم اجازه پیشروی داد ودر نهایت روی نمایش خوبی که داشت ۳ بار به گل رسید. بدون شک اگر استقلال ملاثانی تصمیم به ارایه بازی دفاعی می گرفت شاید گل اول بازی را به ثمر نمی رساند اما از سویی دیگر سه گل نمی خورد.

شهرداری آستارا با کسب سه امتیاز این دیدار شمار امتیازات خود را به عدد ۷ رساند و تا رده دهم جدول بالا آمد اما استقلال ملاثانی ۵ امتیازی ماند. هر دو تیم اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کنند.

خیبر خرم آباد ۲ – ملوان ۲

پس از آن‌که در اتفاقی غیرمنتظره امیدرضا روانخواه تصمیم گرفت تا از سمت سرمربیگری خیبر کنار برود و عبدالله ویسی جایگزین او شد، سبزپوشان خیبر خرم آباد در هفته پنجم لیگ دسته اول امروز به مصاف تیم ملوان بندرانزلی رفتند؛ خیبری‌ها که از چهار مصاف قبلی خود چهار امتیاز به دست آورده بودند در حالی به مصاف شاگردان مازیار زارع رفتند که آن‌ها به لحاظ امتیازی در جدول جایگاه بهتری را در اختیار داشتند.

در یک بازی نزدیک، پربرخورد و البته پرحاشیه که باعث شد تا در فاصله چند دقیقه در اوقات تلف شده نیمه نخست دو پنالتی در زمین مسابقه رخ بدهد و هر کدام از تیم‌ها صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شوند، ابتدا شاگردان ویسی توسط عارف رستمی به گل برتری رسیدند اما دقایقی بعد اعلام پنالتی به سود ملوان و ضربه مهیار زحمتکش باعث شد تا بازی خیلی زود به تساوی کشیده شود و دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم حملات روی دروازه دو تیم ادامه داشت تا این‌که بازهم رستمی ناجی تیمش شد و بار دیگر توانست خیبر را در این دوئل حساس پیش بیندازد و گل دوم را وارد دروازه ملوان کرد؛ در ادامه مسابقه، شاگردان مازیار زارع برای جبران نتیجه و کسب حداقل یک امتیاز مهم از این دوئل حساس، سرپا حمله شدند تا این‌که در واپسین ثانیه‌ها، وحید فارغ مدافع پیش‌تاخته ملوانی‌ها توانست گل تساوی را بزند و تیمش را به هشتمین امتیاز در فصل جدید پس از انجام پنج مسابقه برساند.

عبدالله ویسی هم در اولین تجربه سرمربیگری خود در خیبر، پیروزی را با تساوی در آخرین لحظات تعویض کرد تا خیبری‌ها از پنج بازی اخیر خود در لیگ یک، پنج امتیاز به دست آورده باشند.

 

رایکا بابل ۲ – چوکا تالش ۱

این بازی در حالی با نتیجه دو بر یک به سود تیم رایکا خاتمه یافت که تا ثانیه های پایانی نتیجه بازی یک بر یک پیش می رفت و چوکا مسرور از کسب یک امتیاز بود که در دقیقه ۹۲ ضربه علی خسرونژاد کار را تمام کرد. به سود تیم رایکا.

در این بازی ابتدا رایکا در دقیقه ۳۹ بازی توسط امیر محمد منصف به گل رسید و با همین نتیجه به رختکن رفت. چوکا در نیمه دوم به نیت جبران گل خورده کمی جلو کشید و در دقیقه ۶۹ بازی توسط علی مصطفایی به گل مساوی رسید. بعد از این گل چوکا سعی در اداره بازی داشت و به همین میزان رایکا با حملات متعدد به دنبال تغییر نتیجه بازی بود که در نهایت به خواسته خود رسید. چوکا برای کسب یک امتیاز از این دیدار تنها چند دقیقه کم آورد.

رایکا با کسب دومین پیروزی ۷ امتیازی شد و به نیمه جدول آمد. اما چوکا ۴ امتیازی و تیم پانزدهم جدول است. یعنی نزدیک به منطقه خطر. البته این تیم همانند دیگر تیم های انتهای جدول برای تغییر شرایط خود به اندازه کافی زمان در اختیار دارد. چوکا با هدایت علی لطیفی در این بازی حاضر شد. پیش تر هدایت این تیم بر عهده هادی شکوری بود که بعد از جدایی به مشکلات مالی این تیم اشارات متعددی داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه