نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

طرح مجلس برای ساماندهی نیروهای شرکتی، پیمانی و قراردادی

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس از برنامه کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص تحول ساختار اداری، استخدامی کشور خبر داد و گفت: در این طرح که در دستور کار این کمیسیون قرار دارد تمامی نیروهای حجمی، شرکتی و قراردادی ساماندهی می‌شوند زیرا میزان حقوق دریافتی با میزان ارائه خدمات تفاوت فاحشی دارد.

طرح مجلس برای ساماندهی نیروهای شرکتی، پیمانی و قراردادی
به گزارش ۸دی،خلیل بهروزی‌فر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در  عرصه بهداشت و درمان جامعه دارد، اظهار کرد: یکی از برترین نعمت‌های پروردگار به انسان نعمت سلامتی بوده و وظیفه مجلس شورای اسلامی توجه به افزایش شاخص‌های بهداشت و درمانی در کشور است.

وی یکی از موانع توسعه و بالندگی هر کشوری را عدم سلامت جامعه دانست و افزود: جامعه‌ای که از نعمت سلامتی برخوردار باشد دارای نشاط و سرزندگی بوده و کشور را  به سمت رشد و بالندگی حرکت می‌دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به مسئله به بهداشت و درمان لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ بسیار انقباضی بوده و مجلس حتماً با ورود خود برخی از نواقص موجود که منجر به تورم‌زا بودن بودجه شده را برطرف می‌کند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اذعان به اینکه مسئله خدمات درمانی ارتباط مستقیمی با سلامت اجتماعی جامعه دارد، تصریح کرد: نمایندگان مجلس توجه ویژه‌ای به مسئله درمان  در بودجه سال ۱۴۰۰ داشته و به همین دلیل یک نماینده از کمیسیون اجتماعی در کمیسیون تلفیق حضور خواهد داشت.

وی از برنامه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص تحول ساختار اداری، استخدامی کشور خبر داد و گفت: در این طرح که در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار دارد تمامی نیروهای حجمی، شرکتی و قراردادی ساماندهی می‌شوند زیرا میزان حقوق دریافتی با میزان ارائه خدمات تفاوت فاحشی دارد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه