محمدیاری مطرح کرد؛

بررسی تکمیل کادر درمان و تجهیز بیمارستان‌های تالش در جلسه با مسولان بهداشت و درمان

نماینده مردم ماسال،ر ضوانشهر و تالش درمجلس گفت: در جلساتی با مسئولان حوزه بهداشت و درمان استان تجهیز بیمارستان‌ها و تکمیل کادر درمان و نیروی انسانی بیمارستان های منطقه جلساتی بررسی شد.

بررسی تکمیل کادر درمان و تجهیز بیمارستان‌های تالش در جلسه با مسولان بهداشت و درمان

به گزارش ۸دی،حسن محمدیاری، با اشاره به جلسات و دیدارها در حوزه انتخابیه تالش،رضوانشهر و ماسال گفت:با مسئولان حوزه بهداشت و درمان و شبکه بهداشت استان جهت تجهیز بیمارستان‌ها و تکمیل کادر درمان و نیروی انسانی بیمارستان های ماسال ،رضوانشهر و تالش جلساتی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در موضوع ایجاد اشتغال بیشترین مراجعات را داریم، مطرح کرد: در خصوص مباحث راههای روستایی ،عشایری ،آسفالت معابر با برگزاری جلسات با مسولان استانداری، جهاد کشاورزی ،منابع طبیعی پیگیری های صورت گرفته است.

محمدیاری ادامه داد:در جلساتی که با فرمانداری و استانداری انجام شده است موضوع پسماند و کمپوست زباله ها را هم پیگیری شد.

نماینده مردم تالش،رضوانشهر و ماسال درمجلس با اشاره به دیدارهایی با هیئت مدیره باشگاه های فوتبال شهرداری ماسال و معلم شاندرمن، افزود:با مدیرعامل،اعضای هیئت مدیره و کادرفنی تیم های باشگاه های فوتبال شهرداری ماسال و معلم شاندرمن به منظور بررسی مشکلات این تیم های فوتبال به صورت جداگانه دیدار و گفتگو کردیم.

محمدیاری در ادامه به گفت وگو با امام جمعه بخش اسالم اشاره کرد و گفت:با حضور در دفتر امام جمعه بخش اسالم ،با حجت الاسلام “محمدجواد باقری” امام جمعه بخش اسالم دیدار و گفت و گویی انجام شد.

نماینده مردم تالش،رضوانشهر و ماسال درمجلس با اشاره به حضور در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری شبکه باران ،مطرح کرد:در حاشیه حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه باران،محمدباقر باقرزاده مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان دیداری نیز انجام شد.

محمدیاری با اشاره به این دیدار ،تاکید کرد: با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های کم نظیر و منحصر به فرد شهرستان های تالش،رضوانشهر و ماسال در حوزه های مختلف، از توسعه کمی و کیفی برنامه های تالشی صداوسیمای مرکز گیلان را از مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان خواستار شدیم.

وی ادامه داد:پیگیری جهت جذب اعتبار برای پروژه تامین آب پایدار تالش از قروق _ سیاهداران بطول ۱۲ کیلومتر،طرح کمپوست تالش ( لیسار ) جهت حل معضل زباله ،روکش آسفالت و برق اولسبلانگاه ماسال؛دولت مکلف به تامین امکانات برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار است،عملیاتی شدن پروژه روکش آسفالت محور اسالم _ خلخال و پیگیری جهت تسریع در اجرای پروژه روکش آسفالت محور ماسال _ گیلوان پل روگذر خرجگیل ؛ پروژه ساخت پل روگذر خرجگیل وپیشرفت ۸۰ درصدی از جمله مسائل مطرح شده در گفتگوی ویژه خبری بود.

نماینده مردم تالش در مجلس با اشاره به ارائه گزارش خدمت در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه باران،ادامه داد:پل اسالم ؛ به پیمانکار واگذار شده و در مورد رانش زمین مجاور پل ( مزار شهدا ) نیازمند اعتبار ویژه است،

وی در ادامه اظهار کرد:جذب اعتبارات بویژه جذب اعتبار جهت اجرای ۶۰ کیلومتر روکش آسفالت برای شهرستان های حوزه انتخابیه،اهمیت جنگل کاری و حفظ پوشش گیاهی جهت جلوگیری از وقوع سیل،ضرورت تجهیز و استقرار دائمی کادر در راهدارخانه محور پونل _ خلخال،پیگیری جهت برق رسانی به محور مواصلاتی زندانه _ جهانگیریه _ الماس،پیگیری جهت حل مشکلات و درخواست مساعدت از مسئولین استانی جهت تسریع در روند ساخت سد شفارود،پیگیری جهت حل معضل واگذاری زمین های روستایی دارای طرح هادی به دهیاری ها از دیگر مسائل مطرح شده در گفتگوی ویژه خبری بود.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به دیدار با فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان،مطرح کرد:با سرتیپ دوم پاسدار بهروز دولتی دیداری نیز انجام شد.

نماینده تالش،رضوانشهر و ماسال با اشاره به برگزاری جلسه با وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد: در ادامه جلسات با مسولان با محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفتگویی انجام دادیم.

محمدیاری اظهار کرد:در دیدار وزیر آموزش و پرورش، با توجه به اهمیت آموزش و پرورش در آموزش نیروهای انسانی کشور؛موضوع سازماندهی و جذب نیروهای انسانی همچون معلمان نهضت سوادآموزی، پیش دبستانی، حق التدریسی‌ها و تبدیل وضعیت معلمان قرارداد کارمعین و غیر انتفاعی مطرح شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت آموزشی در سطح حوزه انتخابیه، تاکید کرد: استفاده از مدیران توانمند و کارآمد در حوزه آموزش و پرورش شهرستان های تالش،رضوانشهر و ماسال از دیگر موضوعات مورد بحث با وزیر بود.

نماینده تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس افزود:به همراه “جبار کوچکی نژاد” نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی دیدار با مدیرعامل بانک ملی ایران جلسه و دیداری داشتیم و موضوع ارائه تسهیلات جهت ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در حوزه انتخابیه، مورد موافقت وی قرار گرفت./

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه