مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان خبر داد:

احداث ۲ هزار واحد مسکن تا پایان سال جاری برای نیازمندان در گیلان

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: تا پایان امسال، ۲ هزار واحد مسکونی را برای نیازمندان احداث و افتتاح خواهیم کرد.

احداث ۲ هزار واحد مسکن تا پایان سال جاری برای نیازمندان در گیلان
به گزارش ۸دی،«محمد اکبرزاده» امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس بنیاد مسکن صومعه‌سرا که در محل فرمانداری انجام شد اظهار کرد: یک هزار و ۷۰۰ نفر در روستاهای استان، متقاضی ساخت مسکن هستند.
وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال، ۲ هزار واحد مسکونی را برای نیازمندان احداث و افتتاح خواهیم کرد افزود: تا پایان آذرماه متقاضیان مسکن برای دریافت ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به بانک‌ها معرفی و تا پایان سال جای، تمام واحدها ساخته وبه بهره‌برداری می‌رسند.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه ۹۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان گیلان از طرح هادی برخوردارند گفت: این طرح‌ها در توسعه روستاها نقش مهمی دارند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برکات طرح هادی را در روستاها شاهد هستیم.

اکبرزاده تصریح کرد: در اجرای طرح‌های هادی ساخت و اصلاح شبکه معابر، میدان‌ها، فضای سبز، کانال‌های آب، دیواره سازی، سیل بند، گسترش روستا، ساخت پل‌ها و آسفالت معابر پیگیری می‌شود.

«سیدجلال سیدمحمدی» نیز اظهار کرد: بنیاد مسکن از جمله نهادهایی است که به عنوان یادگار حضرت امام (ره) کارنامه درخشانی در راستای خدمت‌رسانی به مردم از خود به یادگار گذاشته است.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه بر این اساس انتظار وتوقعات مردم از این نهاد انقلابی خدمتگذار بالا و در شهرستان صومعه سرا نیز اینگونه است افزود: بنیاد مسکن، بواسطه مراجعات مکرر باید اخلاق‌مداری و مردم داری را در اولویت قرار دهد.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند در فرصت زمانی کوتاه پاسخ مراجعات خود به ادارات را دریافت کنند گفت: از مدیریت جدید انتظار داریم اصلاح رویه‌های نادرست و کوتاه کردن زمان پاسخ به استعلام‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد تا شرمنده مردم نشویم.

سیدمحمدی لبا اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی و فضای نامناسب اداری و ازدیاد تقاضاها و مراجعات از عمده مشکلات بنیاد مسکن صومعه سرا است خاطرنشان کرد: سرپرست جدید بنیاد مسکن با وجود همه کمبودها ایثارگرانه، صبورانه پاسخگوی مطالبات مردم و رسیدگی به امورات جاری را همواره در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

گفتنی است در پایان این مراسم، رضا جوادی به عنوان سرپرست بنیاد مسکن صومعه‌سرا معرفی و از تلاش‌های چند ساله امین پور تجلیل شد.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه