در این بازی باید «قاسم» را بکشید + فیلم

نسخه جدید بازی کالاف دیوتی ۲۳ آبان عرضه شد و ماموریت شما اینه که دنبال فردی به نام “قاسم” بگردین تا بکشیدش!

به گزارش ۸دی، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: این نسخه جدید بازی کالاف دیوتیه که ۲۳ آبان عرضه شد و ماموریت شما اینه که دنبال فردی به نام “قاسم” بگردین تا بکشیدش! دشمناتونم همه فارسی روان صحبت میکنن.

امریکا اینجوری ایدئولوژی مبارزه با ایران و نهادینه میکنه، اونوقت مردم ما حتی نمیدونن چرا میگن مرگ بر امریکا!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
صالح
بیخیال اون فقط یه مرحلست که فارسی حرف میزنن
گمنام در پاسخ به صالح
پس داداش اون قسمتیش که مستقیما باید موشکی رو هدایت کنیم تا به افسر دشمنمون که اسمش قاسمه و لباس افسران سپاه تنش هست بخوره هم لابد الکیه؟؟؟ یه خورده تفکر یه خورده عقل داشته باشین میبینید این ها هیچکدومش اتفاقی و شانسی نیست! واگر نه خودت فکر کن بیبین برای آمریکا چه نفعی داره که بازیی به این گرانی بسازه و درونش شخصیت ها فارسی حرف بزنن یا مسلمان باشن یا شبیه افسران ارتش و سپاه ایران باشند؟ مگه بازی بتلفیلد 3 رو ندیدین؟ لابد در بتلفیلد هم داخل چند تا مرحله اش کاملا اتفاقی باید به تهران حمله کنیم و افسران و رهبر رو ترور کنیم! یه خورده تفکر کنید اینها هیچ کدومش اتفاقی نیست! دشمن هیچ وقت اتفاقی و شانسی یه کاری نمیکنه و همیشه براش برنامه داره!
ناشناس
خب ولی امریکا فیلم جدید داده به اسم luo. اونو ببیند نشون میده ک یک فردی در قبل انقلاب در ایران بوده و....
ناشناس
دمشون گرم که همچین چیزی رو درست مردن😂😂😂😂😂
ناشناس در پاسخ به
اول سوادتو ببر بالا بعد نظر بده
فلان نفر
عالی بود من که لذت بردم بعنوان یه ایرانی و بعنوان یک ایرانی میگم که حمایت گیمر های ایرانی از این بازی زیاد خواهد بود این فقط یه بازیه الکی جو ندین که فلان شخص توشه فلان کار رو باید انجام بدی
ناشناس در پاسخ به فلان نفر
تو ایرانی از دشمنان برای ایران بدتری
ناشناس
دمشون گرم خیلی خوب بود
ناشناس
واقعا من از هر چی نسخه کالاف دیوتی متنفر شدم از وقتی که دیدم یک بازی جدید ساختن به نام کالاف دیوتی بلک اوپس کلد وار... و درون بازی بهمون ماموریت میدن که سردار عزیزمون رو ترور کنیم. خاکبرسر کسی که همایت از آمریکا میکنه و خودشو بی اهمیت جلوه میده.
در حاشیه