دستگاهها برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش ها آماده باشند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر تقویت و فراگیر شدن بارش ها در تمامی استان از روز شنبه تاکید کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی،آمادگی لازم را داشته باشند.

دستگاهها برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش ها آماده باشند

به گزارش ۸دی، امیر مرادی با اشاره  به این که بر اساس سامانه هشدار سازمان مدیریت بحران کشور بارش ها به صورت فراگیر و در ارتفاعات بالای ۵۰۰ متر شاهد بارش برف در استان خواهیم بود، افزود: نکته مهم و اساسی در این سامانه بارشی روز شنبه سرمایش زیاد آن است.

 مرادی اظهار داشت: تمامی فرمانداران و دستگاههای مرتبط آمادگی لازم را  از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات داشته باشند تا  بتوانیم در سایه همکاری و همدلی مشکلات احتمالی را  پشت سر بگذاریم .

وی تصریح کرد : همچنین شهروندان در چنین شرایط جوی از ترددهای غیر ضروری بپرهیزند؛ ضمن آنکه توصیه ها را جدی بگیرند و از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها بپرهیزند

مدیرکل راهداری گیلان نیز گفت : ۵۴۵ نیروی راهدار در قالب ۵۳ اکیپ به همراه  ۳۵۱ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری برای رفع مشکلات احتمالی در راههای استان مستقر  شده اند

فریبرز مرادی افزود : هموطنان در صورت تردد جاده ای در استان به توصیه های پلیس و راهداری توجه کنند و قبل از حرکت با تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راهها مطلع شوتد.

براساس گزارش هواشناسی ؛ از روز شنبه تا دوشنبه بارندگی و وزش باد ( برخی نقاط شدید) ، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف، احتمال رعد و برق و مه الودگی در استان مورد انتظار است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه