مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد:

امدادرسانی به ۹۹ خودروی گرفتار در برف گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از امدادرسانی به ۹۹ خودروی گرفتار در برف در محورهای کوهستانی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: بارش برف در برخی از محورها با ۵۰ سانت رسیده است.

امدادرسانی به ۹۹ خودروی گرفتار در برف گیلان
به گزارش ۸دی،فریبرز مرادی با بیان اینکه محور پونل خلخال به دلیل بارش شدید برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است، اظهار کرد: محورهای سیاهکل – دیلمان، زیار- شوک و لات محله در شهرستان رودسر نیز با بارش شدید برف مواجه است.

وی با اشاره به بارش خفیف برف در محور رستم آباد – بره سر – کلیشم در شهرستان رودبار و محور بلوردکان – خصیب دشت و محور شوک – ملکوت در شهرستان املش، افزود: بارش برف در محور فومن – ماسوله، محور پونل – خلخال، محور اسالم – خلخال و گیلوان متوقف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، ارتفاع برف در محورهای پونل – خلخال، اسالم – خلخال و بلوردکان – خصیب دشت را ۵۰ سانت دانست و عنوان کرد: در محور سیاهمل دیلمان نیز بین ۵۰ تا ۶۰ سانت برف باریده است.

مرادی، با اشاره به بارش ۲۰ تا ۴۰ سانتی برف در محورهای گیلوان، زیار – شوک، لات محله و رستم آباد – بره سر – کلیشم، یادآور شد: ۱۰ اکیپ راهداری در حال برفروبی محورها هستند.

وی همچنین از امدادرسانی به ۹۹ خودروی گرفتار در برف در محورهای کوهستانی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: رانندگان تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ و وسائل گرمایشی به همراه داشته باشند.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه