واگذاری ۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در رشت

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از تحویل ۱۰ مسکن محرومین به مددجویان کمیته امداد خبر داد.

واگذاری ۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در رشت

به گزارش هشت دی، چندین واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امروز توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت و با حضور سرهنگ سیداکبر قاسمی فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، جمعی دیگر از مسئولان، افتتاح و به صاحبان آنها تحویل داده شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: در هفته بسیج ۱۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد به‌همت سپاه ناحیه مرکزی رشت و بسیج و خیران  افتتاح شد.

سرهنگ سیداکبر قاسمی افزود: ۹۵۰ میلیون تومان برای ساخت این ۱۰ واحد هزینه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در این مراسم با بیان اینکه در هفته بسیج امسال بیش از ۵۰۰ برنامه برگزار شد که افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بخشی از آن است گفت: رفع مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی همواره مورد توجه سپاه بوده است.

سیداکبر قاسمی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات لازم جهت افتتاح این واحدها توسط سپاه تأمین شده است، افزود: هزینه ساخت هر واحد ۹۵ میلیون تومان است که بخشی توسط کمیته امداد و مابقی نیز توسط سپاه و خیران و بخشداران و دهیاران تامین شد.

وی گفت ساخت ۴۲ واحد مسکن مددجویان برعهده سپاه ناحیه مرکزی رشت گذاشته شده بود که بیش از ۹۰ درصد از آن افتتاح گردید و بقیه آن نیز در حال انجام می باشد.

سرهنگ قاسمی در پایان از کلیه مسئولانی که در ساخت مسکن مددجویان با سپاه مشارکت می کنند تشکر کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه