مدیرکل بهزیستی استان گیلان:

۵۰ هزار خانوار گیلانی تحت پوشش بهزیستی هستند

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با بیان اینکه ۵۰ هزار خانوار گیلانی تحت پوشش بهزیستی هستند، گفت: ۵۰۰۰ نفر از معلولان، سالمندان و معتادین تحت پوشش این نهاد قرار دارند.

۵۰ هزار خانوار گیلانی تحت پوشش بهزیستی هستند

به گزارش ۸دی، حسین نحوی نژاد امروز در نشست مشترک با مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه ۵۰ هزار خانوار در گیلان تحت پوشش مستقیم بهزیستی هستند، اظهار کرد: ۴۳ هزار خانوار دارای معلول و ۱۷ هزار دیگر از خانواده بهزیستی آسیب‌دیده هستند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۵۰ مرکز نگه‌داری تخت پوشش بهزیستی در گیلان وجود دارد، افزود: قریب به ۵۰۰۰ نفر از معلولین، سالمندان، بیماران روانی و معتادین در این مراکز نگه‌داری می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به اقدامات این نهاد حمایتی در جهت اشتغال مددجویان گفت: طی سال گذشته ۱۶۵۰ مورد شغل برای جمعیت هدف ایجادشده است.

نحوی نژاد با اشاره به هدف‌گذاری بهزیستی در جهت ایجاد اشتغال برای مددجویان بیان کرد: بهزیستی تا پایان سال ایجاد اشتغال برای حداقل ۱۷۰۰ مددجو را تا پایان سال هدف‌گذاری کرده است.

وی با اشاره به تلاش بهزیستی در جهت تأمین مسکن مددجویان گیلان گفت: ۵۵۰ مسکن تا پایان سال به مددجویان بهزیستی تحویل داده می‌شود که بخش اعظم آن تاکنون تحویل داده‌شده است.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به میزان تخصیص بودجه این نهاد حمایتی طی یک سال اخیر تصریح کرد: برای تمام فعالیت‌های انجام‌شده طی امسال ۹۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیداکرده بود که تاکنون ۷۰ میلیارد تومان آن اختصاص‌یافته است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه