انعقاد تفاهم نامه سپاه ناحیه مرکزی رشت با کمیته امداد امام خمینی (ره) در ایجاد اشتغال محرومان

در نشست هم اندیشی فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با معاون اشتغال زایی کمیته امداد استان و روسای کمیته امداد سه منطقه رشت تفاهم نامه ای مبنی بر ایجاد شرایط برای اشتغالزایی محرومان استان امضا شد.

به گزارش ۸دی، سرهنگ قاسمی فرمانده ناحیه مرکزی رشت در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: این نشست انعقاد تفاهم نامه ای میان سپاه رشت و کمیته امداد برای خدمت رسانی به مردم محروم و رفع دغدغه اشتغال مناطق محروم است.

فرمانده ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه کمیته امداد و سپاه به فکر افراد ضعیف و نیازمند هستند افزود: کمیته امداد و سپاه در ۴۱ سال انقلاب همواره در کنار هم بودند و هرچه هم افزایی بیشتر باشد موفقیت های بیشتر در امر خدمت رسانی خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: هم افزایی و مشارکت در عرصه های مختلف این دو نهاد باعث شدکه در فاز اول ساخت ۱۰۰۰ واحد خانه محرومان در استان ساخته شود و امروز هم در مقوله اشتغال قشر محروم هم انشاالله به نتایج مطلوب برسیم.

سرهنگ قاسمی با تاکید به فرمایشات امام راحل به اینکه مردم ولی نعمت های ما هستند و ما خادم آنها هستیم تصریح کرد: می توانیم با همدلی و در کنار هم بودن خدمات صادقانه ای داشته باشیم.

سرهنگ قاسمی افزود: مطابق با شعار امسال هفته بسیج که “بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین” است باید این امید آفرینی را در جامعه و در دل افراد نیازمند شعله ور کنیم.

وی با اشاره به قرارداد بین سپاه ناحیه مرکزی رشت و کمیته امداد گیلان گفت: پرداخت تسهیلات وام ۵۰ میلیون تومانی به مناطق محروم برای ایجاد اشتغال در روستاها و محله ها از اقدامات بسیار ارزنده ای است که باعث پایداری مردم و ایجاد اشتغال برای ۱۰۰۰نفر می شود و این روند گام برداشتن در ایجاد اشتغال در رشت در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر خواهد بود.

سرهنگ قاسمی در پایان خاطر نشان کرد: پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی با شرایط خاص که کمیته امداد مشخص کرده به افرادی تعلق می گیرد که  سرپرست خانوار، فاقد بیمه و نیازمند شغل تعلق می گیرد، با باز پرداخت ۷ ساله جز تفاهم نامه در جلسه فوق مطرح گردید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه