مدیرعامل آب منطقه ای گیلان تاکید کرد:

لزوم نگاه بومی مدیران در واگذاری آب بندان ها

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان با بیان اینکه آب بندان ها باید در اختیار افراد محلی و بومی قرار گیرد، گفت: تصمیم گیری در شهرستان ها در خصوص واگذاری آب بندان ها بر عهده فرمانداری هاست.

لزوم نگاه بومی مدیران در واگذاری آب بندان ها
به گزارش ۸دی،«وحید خرمی » امروز در جلسه شورای کشاورزی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه لیست آب بندان های قابل واگذاری در اختیار استانداری و فرمانداری قرار داده شده است، اظهار داشت: واگذاری آب بندان های دارای بیش از یک متقاضی از طریق مزایده صورت می گیرد.

رییس هیئت مدیره ومدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان تاکید کرد: شهرستان پس از تصمیم گیری در خصوص واگذاری سردهنه های کپورچال و طالب آباد نتیجه را به آب منطقه ای استان ابلاغ کند.

وی تعیین اجاره بها و حق انتفاع را از وظایف کانون کارشناسان اعلام کرد و افزود: مبلغ این اجاره ۲میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و آب منطقه ای جهت جلوگیری از خشک شدن و عدم تصرف این آب بندان ها نسبت به اجاره آنان اقدام می کند.

وی با اشاره به اینکه قیمت گذاری بر این آب بندان ها توسط کارشناسان شیلاتی انجام می گیرد خاطرنشان ساخت: در بخش تعارضات اجتماعی متاسفانه به دلیل تغییر شوراهای روستا هر چهار سال یکبار در این زمینه دچار مشکل شده و همه چیز دستخوش تغییرات می شود.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه