فرمانداران برتر انجمن کتابخانه های عمومی گیلان تجلیل شدند

فرمانداران شهرستان های رشت و تالش به عنوان رؤسای برتر انجمن‌های کتابخانه های عمومی گیلان همزمان با هفته کتاب تقدیر شدند.

فرمانداران برتر انجمن کتابخانه های عمومی گیلان تجلیل شدند

به گزارش ۸دی،عصر چهارشنبه همزمان با چهارمین روز از هفته کتاب و گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار و با حضور «محمود قاسم نژاد» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و جمعی از مسئولان از فرمانداران برتر انجمن کتابخانه های استان گیلان تجلیل شد.

در این مراسم «علی فتح اللهی» فرماندار شهرستان رشت و «محمد حسین شاهکویی» فرماندار تالش به عنوان رؤسای برتر انجمن‌های کتابخانه های عمومی شهرستان‌های استان گیلان انتخاب و تجلیل شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به فعالیت کتابداران در مسیر اعتلای فرهنگ مطالعه، اظهار کرد: از فرماندارانی که در راستای کمک به ساختار مجموعه کتابخانه ها، برنامه ریزی و کمک به توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی قدردانی کرد.

محمود قاسم نژاد با تأکید بر لزوم تنوع بخشی به برنامه‌های کتابخانه ها و ایجاد خلاقیت و نوآوری برای ایجاد رغبت در عموم مردم برای حضور در این مکان فرهنگی، ادامه داد: تشکیل منظم جلسات انجمن کتابخانه های عمومی و پیگیری مستمر مسائل و مشکلات از مهم‌ترین شاخص‌ها انتخاب فرمانداران برتر در این زمینه است.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه