رئیس اداره صمت لاهیجان در گفتگو با ۸دی خبرداد:

توزیع بیش از ۳۶تن روغن خوراکی در دو هفته گذشته در سطح لاهیجان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لاهیجان با بیان اینکه ۳۶تن روغن خوراکی در دو مرحله در سطح شهر لاهیجان توزیع شده است گفت: ۴۸ تن روغن خوراکی دیگر هم قرار است در روزهای آتی تأمین و سپس در محل‌های عرضه به فروش برسد.

توزیع بیش از ۳۶تن روغن خوراکی در دو هفته گذشته در سطح لاهیجان

محمدعلی حسین نیا، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لاهیجان در گفتگو با خبرنگار هشت دی درباره موضوع کمبود روغن در این شهرستان اظهار کرد: در دو مرحله به میزان ۱۵ تن و ۲۱ تن روغن خوراکی از هفته گذشته تاکنون در شهر لاهیجان توزیع شده است و همین امروز هم در جاهای مختلف در حال توزیع روغن خوراکی هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لاهیجان گفت: برای توزیع روغن در سطح شهر، از قبل هم اطلاع رسانی می‌شود تا مردم بدون مشکل و دغدغه نیازمندی خودشان را بر طرف کنند.

حسین نیا ادامه داد: ۴۸ تن روغن خوراکی دیگر هم قرار است در روزهای آتی تأمین و سپس در محل‌های عرضه به فروش برسد.

وی درباره نحوه توزیع روغن در روستاها نیز گفت: برای روستاها روغن را به فروشگاه‌ها تحویل نداده‌ایم بلکه روغن‌ها را از طریق بسیج و به قیمت مصوب توزیع می‌کنیم و ما و فرماندهان پایگاه شخصاً بر این امر نظارت می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لاهیجان با بیان اینکه توزیع روغن در برخی روستاها انجام شده است اظهار کرد: در روستاهایی که هنوز روغن توزیع نشده است بعد از دریافت محموله ۴۸ تنی، روغن مورد نیاز توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه بازرسی از اصناف به صورت روزانه انجام می‌شود افزود: ما همه روزها انبارها را پایش می‌کنیم و خدا را شکر تاکنون موارد تخلف خاصی نداشته‌ایم و هر آنچه از کالاها به دست کسبه محترم می‌رسد عرضه می‌شود.

حسین نیا با بیان اینکه ۲۹انبار ثبت شده کالا در لاهیجان وجود دارد گفت: اکنون کمبود روغن در لاهیجان نداریم و اگر کسی بخواهد روغن خوراکی تهیه کند به راحتی در شهر لاهیجان می‌تواند این کالا را خریداری کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه