فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت عنوان کرد:

عزم سپاه رشت در اجرای طرح تحول محلات آسیب‌ دیده/ دستگاه‌های اجرایی برای رفع معضلات مناطق محروم پای کار باشند 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: سپاه مشکلات محلات محروم و آسیب‌پذیر رشت را در قالب طرح جوادالائمه(ع) دنبال می‌کند

عزم سپاه رشت در اجرای طرح تحول محلات آسیب‌ دیده/ دستگاه‌های اجرایی برای رفع معضلات مناطق محروم پای کار باشند 

به گزارش ۸دی، سرهنگ سید اکبر قاسمی عصر امروز در حاشیه سرکشی و بازدید از محلات آسیب‌پذیر رشت در مسجد سلیمانداراب رشت اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های سپاه ناحیه مرکزی رشت در واقع تلاش برای برطرف‌کردن بخشی از مشکلات نقاط آسیب‌پذیر شهر است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به شناسایی ۷ محله آسیب‌پذیر در سطح شهرستان رشت توسط سپاه و بررسی مشکلات این محلات از ابتدای امسال تاکنون گفت: سعی داریم از تمامی ظرفیت‌ها از جمله حضور معتمدان محلی، ظرفیت‌های مردمی، ظرفیت‌ اقشار بسیج و دستگاه‌های اجرایی برای برطرف کردن بخشی از مشکلات این محلات استفاده کنیم.

قاسمی افزود: امروز به‌همراه شهردار رشت و شهردار منطقه ۴ و جمعی از مدیران شهری در محله سلیمانداراب رشت حضور پیدا کردیم و در ابتدا با حضور مدیر محله و گروه‌های مردمی از مکان‌های مختلف محل بازدید کردیم و بخشی از مشکلات در بازدید میدانی احصا شد.

وی با اشاره به نشست امروز در مسجد محله سلیمانداراب رشت خاطرنشان کرد: در ادامه با حضور شهردار رشت بخشی از موضوعات و مشکلات محله سلیمانداراب از جمله مشکل زمین ورزشی محل که یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان منطقه است مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت افزود: زمینی در منطقه سلیمانداراب وجود دارد که شناسایی شد و شهردار نیز قول داد که در اسرع وقت اقدامات لازم را برای آماده‌سازی زمین شناسایی‌ شده جهت تداوم فعالیت ورزشی جوانان محل انجام شود.

قاسمی معضلات فاضلاب و آب آشامیدنی را جزو دیگر دغدغه‌های مردم در محله سلیمانداراب رشت برشمرد و بیان کرد: برای برطرف شدن بخشی از این مشکلات لازم است که تمام دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند و در جلسه‌ای به جمع‌بندی‌های لازم برای رفع مشکلات برسیم.

وی افزود: یکی دیگر از دغدغه‌های مردم در محله سلیمانداراب در واقع نبود پارک یا بوستان است البته موضوعات دیگری نیز در جلسه امروز مطرح شد و شهردار قول داد که در اسرع وقت جلسه‌ای با مدیران شهری برگزار کند و دغدغه‌های مردم محله سلیمانداراب و دیگر محلات بررسی و به مرور زمان برطرف شود.

قاسمی با بیان اینکه سپاه ناحیه مرکزی رشت، مشکلات محلات محروم و آسیب‌پذیر رشت را در قالب طرح جوادالائمه(ع) دنبال می‌کند افزود: قرار شد جلسه‌ای با حضور مدیران ۷ محله محروم رشت و شهردار منطقه نیز برگزار شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت بیان داشت: سپاه همواره در کنار مردم است و خود را خدمتگزار مردم می‌داند و سعی می‌کنیم با حضور فیزیکی و میدانی، طرح تحول محلات آسیب‌دیده و رفع مشکلات آن‌ها را دنبال کنیم و جزء اولویت‌های کاری خود قرار دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه