۱۳ آبان روز اثبات پوشالی بودن سران شیطانی و طاغوتی از درون است

در ۱۳ آبان مردم عدالتخواه ما خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده‌ای کج‌اندیش و کوته‌فکر، همچون کوهی استوار است، «کاهی» بیش نیست.

۱۳ آبان روز اثبات پوشالی بودن سران شیطانی و طاغوتی از درون است

۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار

۱۳ آبان ماه در حافظه تاریخی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی نقطه عطفی در جهت سرعت بخشیدن به روند شکل گیری، تداوم، استمرار و بالندگی انقلاب اسلامی است و برجسته ترین ویژگی آن در مبارزه مستمر ملت ایران در ادوار مختلف تاریخی با استبداد و استعمار داخلی، استکبار و استثمار خارجی است.

آنچه ۱۳ آبان ترسیم می کند صرفاً یک رویداد تاریخی نیست بلکه واقعه ای تاریخ ساز، ماندگار و تأثیرگذار است که در هر کدام از رخدادهای آن مصادیقی از پایداری، فداکاری و بیداری جهادگونه ملت ایران علیه استکبار و قدرتهای شیطانی است.

حماسه ۱۳ آبان ثابت کرد که همه قدرت‌های به اصطلاح شیطانی و طاغوتی از درون پوچ و پوشالی است، در ۱۳ آبان مردم عدالتخواه ما خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده‌ای کج‌اندیش و کوته‌فکر، همچون کوهی استوار است، «کاهی» بیش نیست.

امسال نیز مردم غیور و استکبار ستیز ایران اسلامی به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان ، با تأسی از سخن رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای که فرموده اند: «سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏ سلطه‏ آمریکایى و استکبار آمریکایى در ایران و در جهان بود»، استوارتر از همیشه با حضور پر شور در راهپیمایی ۱۳ آبان بر ادامه راه استکبارستیزی خود تأکید کرده و اعلام می‌دارند که پیرو اهداف والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و تحت مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، تا زمانی که نظام ستمگر و ظالم آمریکا در سیاست‌های مستکبرانه خود تغییری ندهد، محکم‌تر از همیشه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد.

سازمان بسیج فرهنگیان سپاه قدس گیلان ضمن گرامی داشت این روز تاریخی و تبریک و تهنیت به ملت ایران اسلامی به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، امیداور است که به زودی زود، با بیداری و هوشیاری سایر ملل، شرّ قدرت های استکباری به خودشان بازگشته و زمینه ظهور                                                           حضرت  صاحب الزمان (عج) و تشکیل حکومت عدل الهی در سراسر جهان فراهم آید.

 

سازمان بسیج فرهنگیان سپاه قدس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه