امام جمعه خمام:

گیلان قحط الرجال جوان متعهد متخصص نیست/ اگر نمی‌توانید، بروید و همان روستایی را که می توانید مدیریت کنید!

حجت‌الاسلام اسدالله زاده با اشاره به اینکه  این استدلال غلط است که آقایان می‌گویند جمعیت شهرستان رشت زیاد است و ما نمی‌توانیم مانند سایر شهرستان‌های استان گیلان خدمات دهیم خاطرنشان کرد: اگر نمی‌توانید، بروید و همان روستایی را که می توانید مدیریت کنید! و شهرهای بزرگتر را به اهلش بسپارید.

گیلان قحط الرجال جوان متعهد متخصص نیست/ اگر نمی‌توانید، بروید و همان روستایی را که می توانید مدیریت کنید!

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام حامد اسدالله زاده، امام جمعه‌ خمام در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در روز میلاد پیامبر خاتم سخنانی را فرمودند که در نوع خودش بسیار بدیع و خلاقانه بوده است اظهار کرد: در قسمتی از فرمایشات ایشان علاوه بر تحلیل وضعیت روز دنیای اسلام و مقایسه آن با دنیای غرب، اشاره ای هم به مباحث گرانی ها داشته اند که بسیار جای تأمل دارد.

حجت‌الاسلام اسدالله زاده با تاکید بر اینکه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی وظیفه ذاتی دولت است گفت: وقتی رهبری میفرمایند: «هیچ استدلالی پشت این گرانی‌ها وجود ندارد» و از طرفی هم جنس در بازار داخلی موجود است، پس دلیل این ناهماهنگی ها چیست؟ آیا دولت وظیفه خود را فراموش کرده؟ یا اصلا چنین وظیفه ای را متوجه خود نمی داند؟

امام جمعه خمام افزود: آقایان وزارت صمت کاری نکنند تا دیگران چنین تحلیل کنند که دولت برای آب کردن اجناس وارداتی تهاتر شده از کشورهای خریدار نفت درصدد ایجاد عطش در بازارهای داخلی است.

وی با اشاره به اینکه این انتظار مردم و رهبری از مسئولین اقتصادی است که با ناهماهنگی‌ها نمک به زخم مردم نپاشند گفت: چرا باید مردمی که در ۷ کیلومتری مرکز استان هستند دچار کمبود کالاهای اساسی مثل روغن خوراکی باشند؟ آن هم به گونه‌ای که نه تنها مغازه‌ها بلکه فروشگاه‌های بزرگ ما هم نتوانند نیاز مردم را تأمین کنند؟! اگر عرضه مدیریت اتحادیه‌ها را ندارید، بحمدالله استان ما قحط الرجال جوان متعهد متخصص نیست که از عهده این کار بر نیاید.

حجت‌الاسلام اسدالله زاده با اشاره به اینکه  این چه استدلال غلط است که آقایان می‌گویند جمعیت شهرستان رشت زیاد است و ما نمی‌توانیم مانند سایر شهرستان‌های استان گیلان خدمات دهیم خاطرنشان کرد: اگر نمی‌توانید، بروید و همان روستایی را که می توانید مدیریت کنید! و شهرهای بزرگتر را به اهلش بسپارید.

امام جمعه خمام با اشاره به تشکیل قرارگاه هفدهم ربیع توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در پی فرمایش مقام معظم رهبری برای کنترل و نظارت بر قیمت‌ها به کمک دستگاه‌های اجرایی و نظارتی خواهند آمد.

وی افزود: با تشکیل این قرارگاه کشوری در سپاه پاسداران، انتظار و امید مردم به سپاه پاسداران در استان گیلان و نواحی نیز برای پاسداری از انقلاب و ارزش‌ها افزایش یافته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه