امام جمعه رودسر:

برای ملت ایران جمهوری خواه و دموکرات فرقی نمیکند/ فقط مرگ بر آمریکا مهم است

حجت الاسلام روحانی گفت: برای ملت ایران جمهوری خواه و دموکرات فرقی نمیکند و فقط مرگ بر آمریکا مهم است.

برای ملت ایران جمهوری خواه و دموکرات فرقی نمیکند/ فقط مرگ بر آمریکا مهم است

به گزارش خبرنگار ۸دی، حجت‌الاسلام تقی روحانی امام جمعه رودسر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه‌ عبادی_سیاسی این هفته با بیان اینکه خداوند می‌فرماید تشکیل خانواده دهید تا به آرامش برسید اظهار کرد: زن و شوهر باید در کنار هم احساس آرامش کنند و این فلسفه و حکمت اصلی تشکیل خانواده است.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه اگر تقوا در جامعه کوچک یعنی خانواده رعایت شود در جامعه بزرگتر یعنی کشور هم رعایت می‌شود اظهار کرد: رهبر انقلاب در سخنرانی ۱۳ آبان به صورت جامع در همه بعد ها راهکار دادند.

امام جمعه رودسر با اشاره به بخشی از سخنان رهبر انقلاب در رابطه با گرانی اذعان کرد: هنر این نیست که حرف های نائب امام زمان (عج) را گوش دهیم بلکه هنرمندان کسانی هستند که چیزهایی را که شنیدند به عمل می‌رسانند.

وی با بیان اینکه مسئولین دست اندر کار باید خجالت می‌کشیدند که رهبر انقلاب تا این حد بر مسائلی چون پوشک بچه ریز می شوند افزود: رهبر انقلاب باید سکان دار این کشتی بزرگ در مقابله با فتنه‌ ها و دشمنی ها و راه‌گشا باشد و مردم از او انتظار ندارند وظایف قوه مجریه را اجرا کند.

حجت‌الاسلام روحانی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران تنها کسی بود که به رهبر لبیک گفت و پای کار آمد افزود: سردار سلامی قرارگاه هفدهم ربیع الاول را برای حل مشکلات مردم و گرانی تاسیس کردند.

امام جمعه رودسر تصریح کرد: سپاه باید موشک و مسکن محرومین بسازد، مرز ها را حفظ کند، سد و جاده‌ بسازد و حالا هم مشکلات مردم و گرانی را حل کند؛ آقایان واقعا باید خجالت بکشند پس اینقدر حقوق میگیرید چه می‌کنید؟

وی با بیان اینکه وضعیت آمریکا در پی یک انتخابات به هم ریخته است افزود: برای ما فرقی ندارد که چه کسی رئیس جمهور آمریکا شود زیرا هم دموکرات ها و هم جمهوری خواهان یکی هستند و همت آن ها بر نابودی جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام روحانی تاکید کرد: برای ملت ایران جمهوری خواه  ودموکرات فرقی نمیکند و فقط مرگ بر آمریکا مهم است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه