سپاه پاسداران از یک سامانه جدید موشکی رونمایی کرد/ بالستیک های دوربرد «رگباری» شلیک می‌شوند

با حضور فرمانده کل سپاه از سامانه خودکار و هوشمند پرتاب های متوالی موشک های بالستیک دوربرد نیروی هوافضای سپاه (تیربار موشکی) رونمایی شد.

سپاه پاسداران از یک سامانه جدید موشکی رونمایی کرد/ بالستیک های دوربرد «رگباری» شلیک می‌شوند

به گزارش ۸دی،با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از سامانه خودکار و هوشمند پرتاب های متوالی موشک های بالستیک دوربرد نیروی هوافضای سپاه (تیربار موشکی) رونمایی شد.

سرلشکر سلامی در همین رابطه گفت: پرواز موشک‌های ما پیکره دشمن را می لرزاند. قدرت موشک ما ضامن عقب نشینی دشمنان است.

وی افزود: این ستون مستحکم خیمه بازدارندگی و دفاع اطمینان‌بخش نظام ما و قدرتی مهیب است که با آن اراده سیاسی نظام به دشمن نشان داده شده و در صورت نیاز به او تحمیل می‌ شود.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
معترض
من قصد ایجاد جنگهای مذهبی ندارم، اولاً چونکه ضدیتی با هیچ دین و مذهبی ندارم و دوماً بحد کافی مدعیان مذاهب اسلام باهم در جنگ و خونریزی و ویرانی همدیگر هستند، مانند هشت سال جنگ خمینی با عراق که جنگ را نعمت الهی برای حفظ نظام می دانست و هنوز هم جنگ وی در کشورهای دور نزدیک مانند عراق و سوریه ولبنان و یمن... ادامه دارد. ولی چرا رقیبان مذهبی آخوندها و مدعیان آزادی ...، اسلام را مقدم بر آزادی و دموکراسی و حقوق بشر و مدرنیته می دانند؟بعبارتی دیگر چرا رقیبان مذهب اسلام، در ظاهر صحبت از جدایی دین از دولت می کنند ولی آزادی و دموکراسی را فقط زیر چتر و پرده اسلام و سنتهای ارتجاعی آن می خواهند؟ اگر اسلام مقدم بر حقوق بشر و آزادی و دموکراسی نیست، پس چرا دست از رقابتهای مذهبی بر نمی دارند تا مردم ایران با آن تفکر و اندیشه ویرانگر که پرورش دهندهً آخوندهای قرون وسطایی مانند خمینی و خامنه ایی و داعش و طالبان و بوکو حرام و حزب الله .... است، تعیین تکلیف کرده و از آن عبور نموده و کنار بگذارند؟ آیا باید شارلاتانها و جنایتکارهای دیگری مانند خمینی و خامنه ایی و طالبان و ابوبکر البغدادی در آن رشد و ظهور یابند؟ زنده باد آزادی و دموکراسی.
حسین
افتخاری دیگرخداقوت دلیرمردان منتظرقاره پیماهستیم
در حاشیه