لبیک پلیس به درخواست شهروندان برای مقابله با ناهنجاری ها در پارک های سطح شهر رشت/ هرگونه ناهنجاری خط قرمز پلیس است

در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با معضلات اجتماعی از جمله سگ گردانی، فروشندگان مواد مخدر و مزاحمین نوامیس اقدام و پاکسازی از پارک های سطح شهر رشت انجام شد.

لبیک پلیس به درخواست شهروندان برای مقابله با ناهنجاری ها در پارک های سطح شهر رشت/ هرگونه ناهنجاری خط قرمز پلیس است

به گزارش هشت دی، در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی پارک ها تعداد ۱۰ اکیپ موتوری پلیس امنیت عمومی  و عوامل بسیج  اقدام به پاکسازی پارک های سطح شهر رشت ازجمله پارک توحید، گلسار، کشاورز و ملت نموده و با اولویت برخورد با معضل اجتماعی سگ گردانی، فروشندگان مواد مخدر ومزاحمین نوامیس، اقدام و پاکسازی انجام شد. در این راستا تعدادی از مزاحمین و مصرف کنندگان متجاهر نیز دستگیر شدند.

 

 

همچنین پلیس امنیت عمومی گیلان باهمکاری بسیج مردمی در روز پنج شنبه ۸آبان با هماهنگی دادستانی محترم گیلان با هنجارشکنان و افرادی که با سگ گردانی در پارک ها برای شهروندان ایجاد مزاحمت داشتند برخورد کرد.

 تشکر مردم از پلیس بخاطر اجرای طرح مقابله با افراد هنجار شکن در پارک های سطح شهر

گفتنی است در روز پنج شنبه در پی اجرای طرح مقابله و برخورد با فروشنده گان مواد مخدر، مزاحمین نوامیس و سگ گردانی در پارک ها توسط پلیس امنیت عمومی گیلان و بسیج، تعدادی از شهروندان نیز اعلام رضایت مندی و تقدیر و تشکر کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدی صاحب ساده کار(یک شهروتد عادی)
با سلام تجربه ثابت کرده که بعد از هر اتفاق تاسف باری مانند اتفاق بوستان کشاورز، چند طرح مقطعی و شتابزده برگزار و بعد از مدتی به بوته فراموشی سپرده می شود . و این دور تسلسل سالهاست که ادامه دارد. شما در صورتی موفق خواهید شد که یک مطالبه انتظامی را اجتماعی کنید. مهدی صاحب ساده کار
عماد
چرا رشت پلیس پارک نداره مثل بقیه شهر ها که دائم مقیم تمام پارک ها باشند پلیس تخصصی مثل پلیس پارک و پلیس توریست و... مثل دیگر شهرهای بزرگ کشور نداره کلانتری ها نسبت از وسعت و جمعیت کم هست، اغلب در کوچه پس کوچه ها و جاهای پرت، که چابکی پلیس رو میگیره
در حاشیه