فرماندار فومن:

راهپیمایی ۱۳ آبان بدلیل شیوع کرونا عمومی در فومن برگزار نمی شود

فرماندار فومن با بیان این که به دلیل بیماری کرونا، راهپیمایی عمومی در شهرستان نخواهیم داشت، از برنامه ریزی جهت برگزاری مراسمی محدود با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای مناسب نظیر مصلای شهرستان خبر داد.

راهپیمایی ۱۳ آبان بدلیل شیوع کرونا عمومی در فومن برگزار نمی شود

به گزارش ۸دی،محمدرضا محسنی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان سه مناسبت مهم دارد که هر یک ارزش ویژه ای در تاریخ انقلاب اسلامی دارند، اظهارداشت: این رخدادها از نمادهای انقلاب و مبارزه ملت ایران با استکبار هستند.
وی افزود: سه رخداد ۱۳ آبان ۴۳ سالروز تبعید حضرت امام به ترکیه، ۱۳ آبان ۵۷ و کشتار دانش آموزان معترض، ۱۳ آبان ۵۸ و تسخیر لانه جاسوسی که حضرت امام آن را انقلاب دوم نامیدند، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است که ضمن بزرگداشت آن به طور شایسته باید برای نسل آینده ساز کشور تبیین و تشریح شود.
فرماندار فومن با بیان اینکه به دلیل بیماری کرونا، راهپیمایی عمومی در شهرستان نخواهیم داشت، از برنامه ریزی جهت برگزاری مراسمی محدود با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای مناسب نظیر مصلای شهرستان خبر داد.
وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از فضای مجازی و تولید محتوا توسط ادارات ارشاد و تبلیغات اسلامی، خواستار تشریح این نکته شد که این رخداد تاریخی، نماد استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و ستم است.
حجت الاسلام نقدی امام جمعه شهرستان نیز با اشاره به اینکه ۱۳ آبان از ایام مهم انقلاب و نماد استکبارستیزی است، افزود: این مقاومت در برابر ظلم در طبیعت انسان قرار دارد و بنابراین این ایستادگی در برابر استکبار، یک نماد و فرهنگ است که باید اشاعه داده شود و فقط به آمریکا که شیطان بزرگ است، اختصاص ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه