مسئول کانون های خدمات رضوی گیلان:

پویش نذر امام( ع) در ۳۸ محله گیلان برگزار شد

مسئول کانون های خدمات رضوی گیلان از برگزاری پویش نذر امام(ع ) در ۳۸ محله گیلان همزمان با آخر ماه صفر خبر داد.

پویش نذر امام( ع) در ۳۸ محله گیلان برگزار شد

به گزارش ۸دی،«محمدرضا یاورنژاد» به فعالیت خادمیاران رضوی در گیلان اشاره و اظهارکرد: مراسم شام غریبان امام رضا(ع) امسال برای نخستین بار در گیلان با مشارکت موکب های اربعین، گروه‌های جهادی و مردمی و همچنین خادمیاران رضوی برگزار شد.

وی با بیان اینکه توزیع هدایای تبرک شده، توزیع آش نذری، پخت و توزیع بیش از هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان از بخش‌های مراسم شام غریبان امام رضا(ع) در بندرانزلی است.،تصریح کرد: همچنین مواکب اربعین نیز در ورودی شهر بندرانزلی خدمات دهی کردند.

مسئول کانون های خدمات رضوی گیلان به دیگر فعالیت های خادمیاران رضوی اشاره و اذعان کرد: نذورات رضوی و همچنین هدایایی به‌همت کانون محصولات فرهنگی و هنری امام رضا(ع) خریداری و بین علاقمندان توزیع شد.

یاورنژاد افزود: همچنین چادر رایگان برای ۳۰ تا ۴۰ نفر از نوجوانان دوخت و اهدا شد.

وی به فعالیت های خادمیاران رضوی در شهرستان تالش اشاره و تصریح کرد: پخت و بسته بندی غذای گرم توسط گروه جهادی سردار سلیمانی و توزیع آن در ییلاقات تالش و مناطق حاشیه‌نشین شهر انجام شد.

مسئول کانون های خدمات رضوی گیلان با اشاره به برنامه تقدیر از مجاهدت‌های کادر درمان همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) اظهارکرد: مراسم اهدای پرچم امام رضا(ع) به‌همراه پخش صلوات خاصه آن حضرت در بیمارستان شهید نورانی تالش با حضور مسئولان و سخنرانی امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

یاورنژاد همچنین به خادمیاران رضوی در روستای فلکده رشت پرداخت و ادامه داد: همزمان با ایام شهادت امام رضا(ع) به‌صورت خودجوش نان رایگان پخت و بین نیازمندان توزیع شد.‌

مسئول کانون های خدمات رضوی گیلان با اشاره به اینکه در پویش نذر امام (ع) ۳۸ محله از رشت و شهرستان های خمام، سنگر، فومن، شفت، صومعه سرا، کلاچای، چابکسر و نوخاله مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: در مجموع چهار هزار و ۵۰۰ قرص انواع نان و شیرینی پخت و توزیع شد.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه