فرمانده انتظامي رودسر خبرداد:

دستگیری ۱۵ نفر حین قماربازی در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر گفت: ۱۵ نفر حین قمارباز در یک واحد صنفی در این شهرستان دستگیر شد.

دستگیری ۱۵ نفر حین قماربازی در رودسر

به گزارش ۸دی،۰۷سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی” در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک واحد صنفی در بخش کلاچای اقدام به قماربازی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرد‌ه‌اند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به مکان‌ اعلامی اعزام شدند.
فرمانده انتظامی رودسر تصریح کرد: پلیس پس از ورود به واحد صنفی مورد نظر، ۱۵ نفر را حین قماربازی دستگیر و یک دست آلات قمار و یک میلیون و ۴۵۰ هزار ریال وجه نقد حاصل از بازی قمار را کشف کرد.
سرهنگ جوانمردی اظهار داشت: بررسی پرونده‌های مرتبط با قمار نشان می‌دهد بسیاری از اینگونه جرائم در ابتدا با یک بازی و حتی کنجکاوی از سوی جوانان آغاز می‌شود که این مسئله دقت و نظارت بیشتر خانواده‌ها را می‌طلبد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه