سفر نمایندگان کمیسیون عمران به تالش در آینده نزدیک

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: نمایندگان کمیسیون عمران مجلس برای بررسی وضعیت سیل به تالش سفر خواهند کرد.

سفر نمایندگان کمیسیون عمران به تالش در آینده نزدیک

به گزارش ۸دی، حسن محمدیاری، نماینده تالش ماسال و رضوانشهر در خانه ملت با اشاره به اینکه بسیاری از زمین های کشاورزی مردم بر اثر سیل اخیر آسیب دید گفت: تذکری در مجلس به هیات رییسه داده ایم و آقای قالیباف با تاکید بر پیگیری هر چه سریعتر، کار را به کمیسیون عمران ارجاع داده اند.

 محمدیاری افزود: در هفته پیش رو نمایندگانی از کمیسیون عمران برای بازدید میدانی و بررسی مشکلات، به شهرستان سیل زده تالش خواهند آمد.

وی با اشاره به پیگیری جدی جذب اعتبارات و مطالبات مردم گفت: در آینده ای نزدیک وزیر راه هم برای بررسی خسارت های سیل ، به تالش سفر خواهد کرد.

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه از ساعات اولیه وقوع سیل پیگیر مطالبات مردم هستیم خاطر نشان کرد: معابر روستایی و عشایری این شهرستان ترمیم و مسیرهایی که سبب قطع ارتباط شده بود بازسازی شده است.

حسن محمدیاری به مشکلات اساسی و جدی رودخانه های شهرستان تالش پرداخت و گفت: تا زمانی که رودخانه ها به صورت فنی و اصولی لایروبی نشود و برداشت های غیرمتعارف و بی رویه شن و ماسه از بستر رودخانه ها ادامه داشته باشد باز هم شاهد وقوع سیل و خسارت های ناشی از آن در شهرستان تالش خواهیم بود.

منبع: صدا و سیما

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه